Cupra
A hagyományossal szakító, kihívó autómárka és Rosalía friss együttműködése keretében új megközelítésben szólalhat meg a spanyol énekesnő Grammy-díjas MOTOMAMI albumának „Abcdefg” című, virális slágere.
A közös videó március 26-án este a King's League döntő mérkőzésének félidei szünetében tartotta premierjét, amikor a fiatal kreatív tehetségeket és a CUPRA márkát ünneplő bemutató várta a szurkolókat az FC Barcelona Camp Nou stadionjában.
A videóban a CUPRA márkanagykövetei közül Daniel Brühl színész, Alexia Putellas, Ansu Fati és Marc ter Stegen FC Barcelona játékosok, valamint Klara Andersson autóversenyző és Ariana Sánchez padeljátékos is feltűnik, de a márka új korszakának új hősei – a CUPRA UrbanRebel Concept, a CUPRA Tavascan és a CUPRA Terramar – is megjelennek.
A közös kampánnyal kapcsolatban Sven Schuwirth, a CUPRA ügyvezető igazgatója kiemelte: „Akárcsak a CUPRA, Rosalía is Barcelonában született, valójában mindössze négy kilométerre székhelyünktől. Hasonlóképpen, mind a CUPRA márkát, mind Rosalíát nemzetközi gondolkodásmód és vonzerő jellemzi, egyfajta kulturális mérföldkőként szolgálva azon emberek és új generációk számára, akik az élet nem szokványos aspektusait keresik.”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!