Lamborghini

A virtuális térben is szépen hasít a Lamborghini

2019.06.29.

Húszmillióan követik már az olasz sportkocsigyártót az Instagramon, amit a cég vezérigazgatója, Stefano Domenicali is megünnepelt.

A Lamborghini 2012 óta van jelen az Instagramon, és hét év alatt 20 millió követőt szerzett, volt olyan esztendő, amikor hárommillióval nőtt a felhasználóik száma. Azt, hogy napjainkban mennyire fontos a gyártók számára a jelenlét a közösségi oldalon, jól mutatja, hogy a 20 milliós követőtábort, maga a cég vezérigazgatója, Stefano Domenicali ünnepelte meg egy Aventador SVJ és egy Huracán EVO társaságában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.09
Először látható igazi fotókon a Vanwall első modernkori utcai autója, ami történetesen egy....
2025.02.09
Az Ariya NISMO nagyobb teljesítményt és feszesebb kormányozhatóságot kínál. ..
2025.02.09
Négy nap leforgása alatt ötvenezer megrendelés érkezett Japánban az ötajtós Suzuki Jimny Nomade....
2025.02.09
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak....
2025.02.09
A PlanAll Day – A tudatosság napja program látogatói egy olyan önismereti kalandban vehettek részt....
2025.02.09
A Bridgestone új, csúcstechnológiás Driver-in-the-Loop (DiL) szimulátort telepít a Róma melletti....
2025.02.09
A Mazda Motor Corporation megnyitotta a Mazda Trans Aoyama nevű, vadonatúj élményterét, amely a....
2025.02.09
Intelligens rendszerben megnyíló leállósáv lesz a hazai autópályákon, de a jelenlegi szabályokat is....
2025.02.09
Az Electric ára 10.590.000 forinttól indul, a Hybrid belépő tarifája pedig 8.790.000 forint. ..
2025.02.09
A rendőröket is meglepte az a 25 éves tengelici férfi, akit számos közlekedési szabályszegés....