SEAT

Wayne Griffiths a CUPRA kormánykerekénél

2019.01.25.

A CUPRA tovább folytatja önálló útjának kialakítását 2018. februári születését követően. A saját egyéniséggel rendelkező, és a legigényesebb motorsport kedvelők meghódítására alkotott márka teljes gőzzel halad előre első évének végső szakaszában.

A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnökét, Wayne Griffiths-t eddigi megbízatása mellett kinevezték a CUPRA ügyvezető igazgatójává. Mostantól Wayne Griffiths vezeti az autós szakértők azon csapatát, amelyik azon dolgozik, hogy az egyedi és teljesítmény orientált márka identitását bemutassa a különleges autókat kereső embereknek.

Wayne Griffiths

Az igazgató tanácsot Luca de Meo, a SEAT elnöke vezeti, míg a CUPRA igazgató tanácsának további négy tagja a SEAT pénzügyekért felelős alelnöke, Holger Kintscher, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Matthias Rabe, a SEAT jogi szolgálatáért és igazgatásért felelős alelnöke, Luis Comas, illetve a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffith lett.

Wayne Griffith azt hangsúlyozta, hogy a „CUPRA egyet jelent a magas színvonallal és az egyediséggel, ezt a márkát az autók olyan szerelmesei azoknak alkották, akik szenvedéllyel közelítenek azok formavilágához, a sportosságához és a kiváló teljesítményéhez. A CUPRA felülmúlja minden várakozásunkat, és az a szándékunk, hogy megerősítsük ezt a kiváló márkát, amelyik még a legigényesebb autókedvelőket is meghódítja. Eljött az ideje annak, hogy a CUPRA-val teljes sebességre kapcsoljunk.”

Megszületését követően a CUPRA-nak kevés idő kellett ahhoz, hogy rendkívül sikeresnek bizonyuljon. A CUPRA értékesítés 2018-ban 40 %-kal nőtt a megelőző évvel összehasonlítva, és az eladott mennyiség elérte a 14 400 darabot. Wayne Griffiths ezzel kapcsolatban hozzátette, hogy „ezek az eredmények egyértelműen tükrözik a márka piaci népszerűségét. Célunk az, hogy az elkövetkező három-öt esztendőben megkétszerezzük az értékesítést.”

A márka közelmúltban bemutatott újdonsága a CUPRA Ateca volt, amely teljeskörűen bemutatja a márka értékeit. Ezt a gépkocsit szenvedélyes mérnökök és formatervezők alkották, és azok fejlesztették ki, akik értékelik az apró részleteket, a kifinomultságot és a sportos teljesítményt.

A CUPRA Ateca erős és sportos szabadidő autó, aminek nincsen párja saját kategóriájában, és tökéletesen alkalmazkodik az ügyfelek igényeihez. A márka európai SEAT márkakereskedőinél külön CUPRA bemutatótermeket alakított ki, ahol a vásárlók megismerkedhetnek az új modellel és a CUPRA világával.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....