siker
Nemzetközi szinten azonban három másik német autógyártó végzett az Audi előtt – írja az automobilwoche.de.
Audi: Először „Az év autómárkája” Németországban. Fotó: Audi
A YouGov Automotive új „Az év autómárkája” rangsorában az Audi az első helyet szerezte meg Németországban, amint azt az online piackutató bejelentette. Az ingolstadti gyártó először szerezte meg az első helyet (23,5 pont), megelőzve a Mercedes-Benzt (23,4 pont), a Volkswagen a harmadik a német rangsorban 22,6 ponttal, majd a negyedik a BMW (22,4 pont). A Skoda az ötödik helyen áll (15,2 pont), nem változott 2021-hez és 2022-hoz képest.
Az első tíz második részét a Toyota vezeti a 6. helyen (14,6 pont), ezt követi a Volvo a 7. helyen (14,4 pont), a Porsche a 8. helyen (13,5 pont), az Opel a 9. helyen (12.) .8 pont), végül a Ford a tizedik helyen áll (12,3 pont).
A Mercedes nemzetközileg legnépszerűbb német autógyártó. Fotó: Mercedes
A német autógyártók nemzetközi szinten is nagyon népszerűek a fogyasztók körében. A nemzetközi rangsort világszerte 18 piacon határozták meg. Az első helyen a japán gyártó, a Toyota áll, mögötte a Mercedes-Benz a 2., a BMW a 3., a Volkswagen a 4. helyen, az Audi pedig az 5. helyen áll. A Toyota mellett még három japán gyártó található az első tízben: a Honda, a Nissan és a Lexus.
A Toyota mind a 18 vizsgált piacon bekerült a legjobb tíz márka közé, a Mercedes-Benz 16, a BMW pedig 17-ben. A Mercedes-Benz az országos rangsorban az első helyet szerezte meg Spanyolországban és Olaszországban. A Volkswagen öt piacon végzett az első helyen: a VW Brazíliában, Dániában, Mexikóban, Nagy-Britanniában és az Egyesült Arab Emírségekben a legnépszerűbb.
A Toyota mind a 18 vizsgált piacon bekerült a legjobb tíz márka közé. Fotó: Toyota