November elején elindult a 2025. évi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány, a Netrisknél az első napokban az átlagdíj 29 ezer forint volt, ami 5,2 százalékkal alacsonyabb a tavalyinál, az autósok átlagosan 13 százalékot takarítanak meg biztosítóváltással - közölte az...
Nagyon oda kell figyelni a kötelező biztosításainkra, hiszen nem mindegyik biztosítónak érdeke, hogy mi mindig a lehető legjobban járjunk, esetleg maradnak hiányosságok a tájékoztatásban, vagy egyszerűen csak önhibánkon kívül kifutunk egy fizetési határidőből. Ha viszont feljegyeztük az évi egy...
Az elektromos rollerekkel okozott balesetek aránya nem kiugró, az okozott károk azonban egészen súlyosak is lehetnek. A beérkező káresetekből sokszor az derül ki, hogy az okozók a KRESZ alapvető szabályait sem ismerik. Itt az első nagy összegzés az e-rollerek biztosításai alapján.
Az autósok szempontjából kedvező irányt vettek a kötelező felelősségbiztosítási díjak a Netrisk saját adatai szerint. A személyautókra májusban megkötött kötelező biztosítások átlagdíja alig több mint 58 ezer forint volt, ami több mint 3 százalékos csökkenést jelent éves összevetésben....
A hazai lakosság közel fele (44%) kétévente utazik külföldre, de sokan biztosítás nélkül vágnak neki az ismeretlennek. Tízből csak négyen (40%) kötnek rendszeresen utasbiztosítást, miközben minden harmadik utazót ért már olyan váratlan helyzet, amikor jól jött volna külföldön a segítség...
A kőfelverődés az egyik leggyakoribb kiváltó oka a szélvédőhöz kapcsolódó káreseményeknek, amelyekből a legtöbb az Allianz Hungáriához érkező bejelentések alapján április és...
A mintegy 650-700 ezer hazai segédmotoros kerékpár felének sincs érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása (kgfb) - hívta fel a figyelmet a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ).
Az utolsó negyedév 1,2 százalékos csökkenést hozott a személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításának átlagos éves díjában a megelőző negyedévhez képest, a díjszint így a fél évvel ezelőtti 57 ezer forintos értéken áll. A kárráfordítások eközben egy negyedév alatt érdemben nem változtak...
Az új KRESZ keményen fogalmaz és súlyos kihatással van a foglalkoztatásra.
Baleset közösségi autóval: miért ilyen magas az „önrész”?