Nem csak, hogy átfordult az órájuk 999.999-nél, de ráadásul mindezt egyetlen motorral tették meg.
A harmadik negyedévben növekvő forgalom és működési eredmény mellett megduplázta nyereségét a svéd SAAB AB hadiipari vállalat és megemelte éves eredmény-előrejelzését is.
Városi terepjárók még kevésbé voltak, a szedán forma viszont hódított, a csúcsmodellekben pedig az összkerékhajtás sem volt ritka. Ebből a korból csemegézünk.
Szubjektív lista következik, hiszen a Carscoops csapata az olvasóit kérte meg, hogy szavazzanak, szerintük melyek a valaha volt legszebb kombik.
Nincs új a nap alatt: vízbefecskendezéssel már évszázada is kísérleteztek a járműgyártók. És mire jutottak?
Egy folyamatosan váltakozó terep az autóipar, és bizony mindig voltak – és lesznek is – olyan gyártók, akik nem bírják tartani a tempót az idő, a szabályozás vagy éppen az igények változásával. Most belőlük csemegézünk, miközben megvizsgáljuk, hogy milyen maradandó modellt hagytak itt az utókor...
Sylvester Stallone örökérvényű mondata ugrott be azonnal John Landis Oscar című filmjéből – ki ne ismerné –, mikor az internetes hírportálok szétvitték a hírt a világban: az első változtatható kompresszió viszonyú benzinmotor széria bevezetés előtt áll. A Nissan motorfejlesztői alkalmazzák...
A svéd márka tulajdonosa, a NEVS eladta az elektromos hajtású 9-3 terveit a török kormány „nemzeti autó” projektjének.
A Volvo a felső kategóriákban elért sikerei után, most a Ford Focus babérjaira pályázik de, hogy kerül a csizma az asztalra?
Murguly Gusztáv nyugállományú Gripen-pilóta szerint fékhiba okozta a Magyar Honvédség Gripen típusú vadászgépének keddi csehországi balesetét.