Franciaország veszélyzóna lett.
Mindennapi tapasztalatunk, hogy sávot váltani nem is annyira egyszerű dolog.
Az autóipar továbbra is az innováció melegágya, amelyet többek között a gyalogosok vagy kerékpárosok biztonsága, valamint az olyan technológiák növekvő jelentősége hajt, mint a villamosítás, az összekapcsoltság és az autonóm vezetés.
Egy friss, amerikai kormányzati megrendelésre készült tanulmány szerint az ütközésre figyelmeztetés és az automatikus vészfékezés felére csökkenti az utoléréses baleseteket.
A Magyar Közút a szükséges helyeken a vezetőkorlátokat – a baleseti adatok és helyszíni mérlegelés alapján – motoros-alácsúszásgátló elemekkel egészíti ki.
A vásárlásnál a színre legalább annyira kellene fókuszálni, mint a vezetési élményre vagy az ár-érték arányra – írja az autolist.com.
Mindenki kifelé! A műhelyfőnök üvöltésére az összes melós kiment az udvarra csoportképet csinálni. Egy DKW tetején.
Az autóvásárlás során sokak számára fontos szempont, hogy hogy teljesített a törésteszteken az adott modell. Utánanéztünk a legeknek.
Jules Bianchi, Ayrton Senna, Jochen Rindt, három név az elmúlt 52 év áldozataiból, miközben a Forma 1-ben és más autóversenyeken ennél többen haltak meg.
Az Európai Unióban 2022. július 6. után már csak rendeletben meghatározott, új biztonsági berendezésekkel rendelkező autó vezethető be a piacra. 2021-ben 19 800 halálos baleset történt az Unió közútjain, ami 5 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest. Cél, hogy a 2020-as helyzethez...