Bár már rövidültek a szállítási idők Magyarországon, még mindig hosszabbak, mint azt korábban megszokhatutk. De miért kell nekünk egy kicsivel mindig többet várnunk, mint a nyugatiaknak?
Csaknem teljesen helyreállt az alkatrészellátás a Citroen gyártó helyszínein, a csiphiány már nem nehezíti az importőrök készletezését és a megrendelések teljesítését – mondta el Marton András, a C Automobil Import Kft. Citroën márkaigazgatója az MTI-nek.
A következő hónapokban az autóipar kínálati szűk keresztmetszete valószínűleg csökkenni fog. De a teljes ellazulás nem látszik – főleg, hogy már új problémák is vannak – írja az automobilwoche.de
Úgy tűnik, hogy az új gépkocsik kiszállításának válsága tovább gyűrűzik. Most a kulcsok jelentik a problémát.
A Toyota valószínűleg idei termelési tervének a csökkentésére kényszerül, mert a tartós globális félvezetőhiány akadályozza a gyártás növelését.
Ezt az erős kijelentést a Renault vezérigazgatója tette, aki a Stellantis vezetőjével együtt újra megkongatta a vészharangot az elektromos mobilitás következményeivel kapcsolatban.
Számos Toyota modell ára szárnyal a japán használtautó-piacon, mivel már a világ legnagyobb autógyártóját is elérte a globális chiphiány, ezért csak késve tud autót szállítani. A türelmetlen vásárlók akár az új árnál lényegesen többet is hajlandók fizetni, ha azonnal hozzájuthatnak egy újszerű...
A Toyota májusban 8 gyárát zárta be Japánban. A döntés az ázsiai régióban kitört koronavírus-járványhoz kapcsolódik, amely az ellátási láncok megszakadásához vezetett – írja a carsweek.ru.
- Éves összehasonlításban 20,3 százalékkal kevesebb, 361 349 személygépkocsit gyártottak az első négy hónapban Csehországban - közölte a cseh autóipari szövetség Prágában.
A BMW-nek legalább egy hétre le kell állítania a termelést regensburgi üzemében. Az ok: nincsenek félvezetők – írja az automobilwoche.de