A Toyota Yaris ikertestvérét csakis egyféle, hibrid hajtáslánccal kínálja a Mazda. Örüljünk neki, hogy van, igen jó kisautó. Az ára borsos, de aki olcsóbban akar kis Mazdát, még viheti a korábbi modellt is, többféle szívómotorral.
Fotókon kevésbé, élőben viszont remekül működik a Suzuki Vitara új orra, pláne a nagyobb hátsó szárnya, amiket a jelenlegi generáció minden bizonnyal utolsó frissítése során vetettek be a tervezők.
Csak elsőre tűnik drágának az új Suzuki Swift, második pillantásra viszont rájövünk, hogy ez még mindig a legjobb vétel lehet. Ha képesek vagyunk lenyelni az arcunkba ordító olcsóságot.
Megállíthatatlannak tűnik a kínai terjeszkedés. Ha nem engedik őket villany fronton érvényesülni, akkor más módokat fognak találni.
A japánok megtalálták a kiskaput, így lehet törvényesen kijátszani az új szabályozást.
Summum-nak hirdették, de csak Momentum felszereltségű volt a V60-as Volvo.
A Bigster a kisebb Duster SUV-ra hajaz, de sokkal nagyobb és rengeteg új kényelmi felszereltséget is tartalmaz, viszonylag olcsó áron.
Látványos show keretében, versenypályán bulizik a WTCR győztes és WRC világbajnok márka.
Bár még csak három hónapja árusítják, az új Peugeot 3008-ra és E-3008-ra máris több mint 50.000 rendelés érkezett. A korai átütő siker bizonyítja, hogy a Peugeot a technológiai fejlesztések és a formatervezés terén egyaránt jó úton jár.
És így vette át Kína az európai autók helyét – lehetne ez is cikk címe, amiben épp az derül ki, hogyan veszi át egy kínai rivális hagyományosan sikeres európai autók helyét a piacon.