Bár rengeteg hírlap írt a hetheli gyár teljes bezárásáról, a Lotus tagadta, hogy ilyesmit terveznének.
A belsőt a Teslákból, a külsőt a kínai szedánokból sikerült összeollóznia a Lexusnak az új ES generációra, pedig ha valakiktől, hát tőlük többet várnánk ennél.
2006-os Civic 1.3 a vásárlás előtti átvizsgáláson.
Bizonytalan vevők és gyártók jellemzik az autópiacot.
Az 59. Éves Húsvéti Jeep Safarin igazán elengedte a fantáziáját a gyártó.
Tessék mondani, az akkumulátorról meg tudják mondani, milyen állapotban van?
Frissült és még modernebb lett a Hyundai legeladottabb európai modellje, ami hajtásláncok tekintetében is jól reagál a kor kihívásaira.
A Toyota Yaris ikertestvérét csakis egyféle, hibrid hajtáslánccal kínálja a Mazda. Örüljünk neki, hogy van, igen jó kisautó. Az ára borsos, de aki olcsóbban akar kis Mazdát, még viheti a korábbi modellt is, többféle szívómotorral.
Fotókon kevésbé, élőben viszont remekül működik a Suzuki Vitara új orra, pláne a nagyobb hátsó szárnya, amiket a jelenlegi generáció minden bizonnyal utolsó frissítése során vetettek be a tervezők.
Csak elsőre tűnik drágának az új Suzuki Swift, második pillantásra viszont rájövünk, hogy ez még mindig a legjobb vétel lehet. Ha képesek vagyunk lenyelni az arcunkba ordító olcsóságot.