Ha van mérvadó mérce az autózás világában egy autó teljesítményére, akkor az a Nordschleife körideje.
Ázsiában nagyon bekattant a Nürburgring, úgy tűnik, hogy arrafelé is jól cseng a német versenypálya neve.
Büszkén hirdeti az Audi, hogy az új RS 3 ugyanolyan gyorsnak bizonyult a Nordschleifén, mint a Bugatti Veyron. De milyen autókcsodákat tudhat még maga mellett az új sportszedán?
Van még abban a legendás öthengeres motorban: az új RS 3 épp most futott körrekordot a nem kevésbé ikonikus Nordschleife aszfaltcsíkján.
Egy kisebb, mozgékonyabb versenyautóval váltja M6 GT3-as monstrumát a BMW. Már a híres döntött kanyarban vallatják a legvadabb M4-et.
7:29.81 - ez az új pályarekord, amit egy prémium limuzinnal futottak a Nordschleifén. Ezt sikerült teljesítenie a frissített Porsche Panamerának, amit még leleplezése előtt megfutott.
Ennél hatékonyabbat egyszerűen nem lehet autózni: a műszerfalon elhelyezett billenőkapcsolóval két működési üzemmódban állítható fékerő-visszatáplálásnak köszönhetően a MINI Cooper SE úgy vágtatott végig a „Zöld Pokolként” ismert Nürburgring legendás, Nordschleife aszfaltcsíkján, hogy vezetője...
A közismert Nordschleife versenypálya elektromos rekordja figyelemre méltóan alacsony energia felhasználásával jött létre. Két hónappal ezelőtt a Volkswagen újabb e-mobilitási mérföldkövet ért el az ID.R-rel, hiszen a teljesen elektromos versenyautó mindössze 6:05,336 perc alatt, 204,96...
Hiába távol a leleplezés, már a Nordschleife aszfaltcsíkján tesztelik a Jaguar F-Type sportautó következő generációját. Rögtön két kasztniváltozatban köröztek vele a versenypályán.
Úgy látszik, hogy nagyszerű házi versenyre készül a Volkswagen, méghozzá nem máshol, mint a legendás Nordschleife aszfaltcsíkján. Az Autocar értesülései szerint ugyanis a Volkswagen több időpontot is lefoglalt a versenypályán privát tesztekre 2019 májusára. Állítólag nem kisebb tervvel, minthogy...