2022.04.21.

Hol tart a járműipari transzformáció? Meddig van még szükség belső égésű motorokra? A jövő valóban elektromos? Többek között ezekre a kérdésekre ad választ Robert Buttenhauser, az AUDI HUNGARIA Zrt. motorgyártásért felelős igazgatósági tagja online előadásában.

2021.06.05.

A 2030-ig terjedő időtávon átfordulhat a mérleg nyelve az e-motorok javára, amikor Győrben több villanymotor készül, mint belső égésű – fogalmazott portálunknak adott interjújában Robert Buttenhauser, az Audi Hungaria motorgyártásért felelős igazgatósági tagja, aki január elsejétől dolgozik...

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.05
A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a....
2025.12.05
Hétfőtől elérhetőek lesznek a 2026-ra érvényes éves autópálya-matricák. 2025. december 8-tól a jövő....
2025.12.05
A napokban állt Föld körüli pályára a Széchenyi István Egyetem iker műholdja a Hunity kisműhold....
2025.12.05
A közúti közlekedés legfőbb témája, a halálos és személysérüléssel járó balesetek csökkentése.....
2025.12.05
Megpróbált meglépni a járőrök elől egy autós, aki ittasan ült volán mögé. Mint kiderült, ő maga is....
2025.12.05
Megérkezett a hazai márkakereskedésekbe az új Citroën C5 Aircross SUV. A 2026-os Év autója döntős....
2025.12.05
2026-ban az Audi egy igazán különleges jubileumot ünnepel: az öthengeres motor 50. évfordulóját. Ez....
2025.12.05
Tudta, hogy Bécsben már nem csak a templomban lehet beszélgetni egy lelki vezetővel? Toni Faber, a....
2025.12.04
A HangZóna mai vendége Mikesz Csaba a Magyar Közút Nonprofit Zrt. műszaki vezérigazgató helyettese....
2025.12.04
Utolsó modellévét valódi újdonsággal indítja a Toyota Corolla, bár szó sincs technológiai....