Csak tessék, csak tessék! Van itt kérem nagy szárnyas hot hatch, és formabontó villanyos sportkupé is. Csak tessék, csak tessék!
Az egykori rali és kaszkadőr legenda, Gymkhana alapító első raliautó között volt az az N-csoportos Impreza, amit most bárki megvehet.
Ha bármelyik Subaru rajongót megkérdezzük, hogy melyik volt a legmenőbb Impreza változat, egyből rávágják, hogy a 22B.
Kevés subarus létezik, aki a hengerszám növelésével akarja növelni a teljesítményt, olyan meg pláne alig van, aki háromszor annyira vágyik, mint amennyi gyárilag volt az autóban. De, mint cikkünkből kiderül, erre is akad példa.
Legendás harc a rali gyorsaságikon és minden idők legmenőbb, és egyben legelvetemültebb utcai hiperautói Le Mans génekkel – ez a mai rész receptje.
Hamisíthatatlanul Impreza, hamisíthatatlanul STI. Szerencsések vagyunk, hogy olyan korban élhetünk, amikor még új Impreza STI-t dob piacra a Subaru. Kár, hogy csak Amerika járt jól.
A Subaru Corporation bejelentette, hogy a vadonatúj Subaru XV és Impreza a valaha elért legmagasabb pontszámmal nyerte a 2016 – 2017 Grand Prix díjat a Japán Újautó-értékelő Program (JNCAP) értékelésén.