A mesterséges intelligencia, a kiterjesztett és a virtuális valóság már nem sci-fi hívószavak, hanem aktualitás a targoncagyártásban is. Sőt, van olyan fejlesztés, amely hazai szakértelmet dicsér. Nézzünk be egy targoncagyártó boszorkánykonyhájába.
Hiába éljük a virtuális valóság, a 3D-s nyomtatás és a számítógépes modellezés évtizedét, az autóiparban az agyagmodellek szerepe megingathatatlan.
A Bosch kiterjesztett valósággal próbálja segíteni a javítóipart válaszul a járművek bonyolultságának növekedésére. A technológia lehetővé teszi, hogy egy speciális szemüvegen keresztül a lemezek és borítások mögé lássunk, valamint egy-egy javítás alkalmával kiemeli az autó azon alkatrészeit,...
A bajor prémiummárka a világ első olyan autógyártó vállalata, amely maradéktalanul kihasználja a Snapchat vadonatúj, kiterjesztett valóságot kínáló technológiáját.