Bugatti

Az autóipar elképesztően ingatagnak számít. Az újonnan megjelenő technológiák, a változó kormányzati szabályozások, a vámok és a szeszélyes fogyasztói trendek miatt a következő modellév megtervezése óriási reményekkel és stresszel teli időszaknak számít. Ezért is játszik annyi autógyártó biztonsági játékot a termékeivel, viszont akadnak kivételek is, mint például a Bugatti. A márka legújabb hiperautói iránti kereslet olyan nagy, hogy a potenciális vásárlóknak éveket kell várniuk az autójukra, ha egyáltalán lehetőségük adódik arra, hogy megrendeljenek egyet. És ez számít a követendőnek az egyedi autógyártóknál.
A Bugatti formatervezési igazgatója, Frank Heyl a Carbuzz-nak elmondta, hogy a márkának annyi megrendelése van, hogy könnyebbé válik az "előre tervezés" a cég számára. "Minden készen áll" - jelentette ki. Heyl a lapnak elmondta, hogy a Bolide gyártásának befejezése és a Tourbillon összerakásának megkezdése a következő 4 évre lefoglalja majd a céget, mivel 2029-ig az összes autójuk elkelt.

"Ha vállalkozóként rendelkezel ezzel [a pénzügyi stabilitással], az nagyon jól működik" - mondta Heyl.
Ez rengeteg időt ad a Bugattinak, hogy kitalálja, mi jön a Tourbillon után, ami egy hibrid hiperautó, három villanymotorral és egy 8,4 literes V16-os motorral. 1800 lóerős összteljesítménnyel rendelkezik, és mindössze 2 másodperc kell neki, hogy elérje a 100 kilométer/órás sebességet - természetesen álló helyzetből. Az autó indulóára 4 millió dollár - átszámítva 1,365 milliárd forint - de jelenleg szinte lehetetlen hozzájutni a Tourbillon-hoz.

Ha valakinek megvan a büdzséje, hogy megszerezzen magának egy ilyen kaliberű autót, és még nem rendelte meg, akkor 2029-re érdemes emlékeztetőt állítani, hogy egyből lecsapjon a Bugatti 4 év múlva érkező újdonságára. A francia cégnek pedig rengeteg ideje van még kitalálni, hogy mivel lepje meg vásárlóit, de annyi biztos, hogy nagyot fog szólni.
Képek forrása: Motor 1, Bugatti

