Genfi Autószalon
A California T nevében a T betű a turbófeltöltésre utal. A kocsi orrában ugyanis a 4,3 literes szívómotor helyett egy 3,8 literes, dupla turbós V8-as dolgozik, amely közeli rokonságban áll a Maserati Quattroporte szintén 3,8 literes motorjával. A Ferrariban azonban 3799 helyett 3855 köbcentiméter a hengerűrtartalma, és nemcsak nagyobb teljesítményű (530 helyett 560 lóerő), és nyomatékú (650 Nm helyett 755 Nm), de a start-stop rendszernek hála takarékosabb is (11,8 helyett 10,7 literes az átlagfogyasztás). A kabrióhoz jobban illik az is, hogy pörgősebb lett a motor, a legnagyobb teljesítményét 6500 helyett 7500-as fordulatszámnál adja le.
A frissített Californa 0-100 km/h-ra 3,6 másodperc alatt gyorsul fel, a végsebessége 312 km/h, előbbi adat hajszállal jobb a régi szívómotoros California értékénél. A kocsi fogyasztása a kisebb hengerűrtartalmú feltöltött erőforrásnak köszönhetően 15 százalékkal javult az elődhöz képest.
Átdolgozták a futóművet is, új rugókat és kétszer gyorsabb reagálású, mágneses elven működő adaptív lengéscsillapítókat építettek be, emellett a kormányzást is közvetlenebbre áttételezték.
Amihez nem nyúltak, az a 14 másodperc alatt nyíló/záródó keménytető. A kocsi méretei nem változtak, de az orrát teljesen áttervezték az F12 és az FF stílusában, hátul pedig a diffúzort cserélték le egy hatékonyabbra.
Átdolgozták a műszerfalat is, új a 6,5 colos érintőképernyő és a fedélzeti infotainment rendszer. Újdonság a Turbo Performance Engineer nevű szeparált érintőképernyő, amely a motor aktuális adatait mutatja. Természetesen nem maradt ki a versenypályára való Race üzemmód és a rajtautomatika sem. Az újjávarázsolt California a márciusi Genfi Autószalonon ünnepli világpremierjét.