Ferrari F12
A Ferrari bemutatta az F12tdf-et, amelynek elnevezése a Tour de France-ra utal. Az orrmotoros sportautó 6,3 literes V12-es szívómotorja 780 lóerőt présel ki magából 8500-as fordulatszámnál, míg a legnagyobb nyomatéka 705 Nm 6750-nél.
Az erő a hátsó kerekekre az átdolgozott duplakuplungos váltón érkezik, amely 6 százalékkal rövidebb áttételeket kapott, emellett a felváltásokat 30, a visszaváltásokat 40 százalékkal gyorsabban hajtja végre, mint a sima F12 Berlinetta váltója.
Nemcsak erősebb, hanem könnyebb is az új változat, a szénszálas elemek használatával 110 kilogrammot sikerült lefaragni a tömegből, pedig bevezették a hátsókerék-kormányzást is, amely a sebességtől, a kormányszögtől és a kormányzás sebességétől függően dönti el, hogy mennyire forgassa el a hátsó kerekeket. A LaFerrariból átvett fékek 30,5 méter alatt állítják meg az autót 100 km/h-ról.
Javítottak az aerodinamikán is, az F12tdf közel 100 százalékkal hatékonyabb ezen a téren a sima F12-nél. 200 km/h-nál például már 230 kg leszorítóerőt termel a karosszéria a korábbi 107 helyett nagyrészt az új hátsó szárnynak és diffúzornak köszönhetően. Az F12tdf 2,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége pedig eléri a 340 km/h-t.