Toyota

Az idei szezonban is az NFL autóipari partnere lesz a Toyota

2025.09.04.

A Toyota immár harmadik éve az Amerikai Futball Liga (NFL) hivatalos autóipari partnere, ám most minden eddiginél nagyobb lendülettel támogatja a sportot, a szurkolókat és a közösségeket. A szezon során nemcsak exkluzív nyereményekkel, hanem fiatal tehetségek támogatásával és közösségi kezdeményezésekkel is bizonyítja, hogy az amerikai futball igazi összetartó erő szerte a világon.

Végre indul az NFL új 2025/2026-os szezonja, s mint mindig, ezúttal is olyan új történeteket, heroikus küzdelmeket, váratlan fordulatokat és közösségi pillanatokat várhatunk, amelyek egy életre emlékezetesek maradnak. A Toyota mint kiemelt autóipari partner számára az NFL-szezon nem csupán a bajnokság meccseinek sorozata, hanem lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön ahhoz a több tízmillió emberhez, akik hétvégenként kilátogatnak az arénákba, a képernyő elé ülnek vagy a pályán kergetik a labdát.

A 2025/2026-os szezonban a Toyota „All In. All Season.” mottóval indította el legnagyobb NFL-kampányát. A kifejezés nem is lehetne találóbb: a márka a teljes idény során jelen van, a felkészüléstől kezdve a februári Super Bowl-ig, és közben nem csupán a nézők szórakoztatásáról gondoskodik, hanem a jövő generációira is figyel.

A szurkolók számára a Toyota Gameday Giveaways program az egyik legizgalmasabb kezdeményezés. Tavaly óriási sikert aratott, így idén bővített formában tér vissza: az idény során akár 1.500 rajongó nyerhet exkluzív ajándékokat valós időben zajló kihívásokon keresztül. A vasárnap esti rangadók alatt a https://www.toyota.com/nfl/ oldalán lehet tippelni például arra, ki szerzi a második félidő első touchdownját. A helyesen tippelők között sorsolják ki a nyereményeket – és nem is akármilyeneket.

Az idei szezon nagy dobása egy különleges Toyota Sequoia Capstone, amelyet Brock Purdy, a San Francisco 49ers irányítója személyesen dedikált. A szerencsés győztes nemcsak a kulcsokat kapja kézhez, hanem egy aláírt műszerfalat és egy közös fotót is a játékossal. Purdy hangsúlyozta: „Mindig Toyotákkal jártam pályafutásom alatt, de hogy a kedvenc Sequoiámat valaki másnak adjam át – ez tényleg különleges esemény lesz.”

A Toyota számára legalább ilyen fontos a jövő építése. Az NFL FLAG program támogatásával több mint 300 ezer fiatal játékos kap lehetőséget arra, hogy szervezett keretek között ismerkedjen meg a sportág alapjaival. Ez a befektetés nemcsak a futball jövőjéről szól, hanem arról is, hogy közösségek épüljenek, gyerekek találják meg a helyüket a pályán, a csapatban, és sport révén tanuljanak kitartást, felelősséget és együttműködést.

A szezon egyik leglátványosabb eseménye a Toyota Glow Up Classic lesz, amely a Super Bowl hetében tér vissza. Ez a különleges, UV-fényben játszott flag football mérkőzés nemcsak sportélmény, hanem színes show is, amely egyszerre mutatja meg a játék örömét és a fiatalok kreatív energiáját. A Toyota a nagy döntő után sem vonul vissza: a Bay Area egyik ifjúsági pályáját újítják fel, hogy hosszú távon is maradandó értéket teremtsenek az ott élő közösségnek.

A kezdeményezésekhez olyan ikonok is csatlakoztak, mint Eli Manning, aki szerint a futball minden szinten közösséget épít. „Ez Amerika első számú sportja, de még mindig van dolgunk, hogy minél több embernek adjunk lehetőséget a játékra. A Toyota támogatásával a jövő sztárjai most valóban esélyt kapnak a kibontakozásra” – mondta a kétszeres Super Bowl-győztes irányító.

Fotók: Toyota, YouTube - a képre kattintva megnézhet egy videót.

A kampányban természetesen más nagy nevek is feltűnnek. A „Team Toyota” tagjai – Brock Purdy (San Francisco 49ers) mellett, Michael Pittman Jr. (Indianapolis Colts)., Kyle Hamilton (Baltimore Ravens), Puka Nacua (Los Angeles Rams), Jordan Love (Green Bay Packers) és Christian Gonzalez (New England Patriots) – három ikonikus reklámspotban is szerepelnek. A szezonnyitón bemutatkozó „All In” című reklámfilm azt mutatja meg, hogy bár a szurkolók érzelmei hullámzóak a szezon során, a közösség ereje - akárcsak a Toyota elkötelezettsége - mindig állandó marad.

A Toyota és az NFL partnersége túlmutat a pályán és a képernyőn. Valódi üzenete, hogy a sportban benne van minden: izgalom, közösség, jövő és persze a váratlan fordulatok. Hiszen az amerikai futball sem csak játék, hanem szenvedély és összetartozás is. Hasonlóképpen a Toyota is több mint autómárka ebben a történetben: aktív szereplő, amely segít emlékezetessé tenni minden szezont, és hozzájárul ahhoz, hogy minél több fiatal találjon otthonra az amerikaifutball-pályákon.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.06
Öt világbajnoki címmel évtizedeken át rekorder volt és nemcsak a Forma 1-ben vált legendává Fangio....
2025.12.06
Donald Trump amerikai elnök szerdán a Fehér Házban bejelentette, hogy jelentősen enyhíteni kívánja....
2025.12.06
A Skoda fontos mérföldkőhöz érkezett: a vállalat bejelentette, hogy a Mladá Boleslav-i gyárban....
2025.12.06
A Vision Meta Turismo ötvözi a szedánok és a SUV-ok előnyeit, és bemutatja a koreai márka következő....
2025.12.06
A kínai Dongfeng autógyártó bemutatta az eπ 007 szedán legújabb változatát, amely nemcsak hazai,....
2025.12.06
A négyszeres világbajnok Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője nyerte két....
2025.12.06
A vállalat megkezdi az Audi Q5 és Audi A6 modelljeihez továbbfejlesztett, 299 lóerős V6 TDI-k....
2025.12.06
A Mercedes brit pilótája egy hajszállal bizonyult a leggyorsabbnak szombaton a Forma-1-es....
2025.12.06
Szeptember óta az autópálya-matrica online megvásárlása nem kerül többe annál, mintha benzinkúton....
2025.12.06
Több millió autósnak lett volna óriási pluszkiadás az évenkénti műszaki vizsga. ..