WTCR
A világoskék-piros-sötétkék fényezés a WRC versenyautóra utal, és a Hyundai motorsport modellcsaládjának egységét fejezi ki
A három WTCR szezonból eddig kettőn lett világkupa-győztes autó a Hyundai i30 N TCR, így az új változattól is sikereket vár a Hyundai és Andrea Adamo csapatfőnök. Az utcai szériaautón látható új, karakteres nappali fénnyel rendelkező fényszórók a versenyautón is megjelennek, ezen kívül a TCR gép orra szögletesebb lett, és a lökhárítója is megváltozott.
Amióta az i30 N TCR első példányait leszállították az ügyfél csapatoknak 2017 végén, ez a versenyautó mérce lett a TCR kategóriában, amiről főleg Gabriéle Tarquini és Michelisz Norbert világkupa-győzelmei tehetnek. De a WTCR-en kívül is még 12 különböző bajnokságban győztek ilyen autóval öt kontinensen, a típus futamgyőzelmeinek száma meghaladja a 180-at.
Megváltozott a hűtőmaszk, a lökhárító és a fényszóró is
Természetesen az alapok – a jó balanszú futómű, a merev karosszéria, az erős, kétliteres turbómotor, a hatfokozatú szekvenciális váltó – változatlanok maradtak a 2021-es verzión is, a külsőn kívül inkább apró technikai finomítások történtek.
Az új i30 N az európai versenyszezon kezdetén lesz először látható, többek között Michelisz Norbi is ilyennel próbálja majd visszaszerezni a világkupát a WTCR mezőnyben. Az i30 N TCR volt a Hyundai első TCR autója, azóta azonban bemutatták a hasonló technikára épülő Veloster N TCR-t és az Elantra N TCR-t is.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!