SEAT
A jelent tekintve Bauer úr elégedett lehet: eddig úgy tűnik, nyolc százalékkal túlszárnyalják tavalyi eredményüket, ami igen szép növekedés, de talán nem is ez a legnagyobb eredménye a Seat igazgatójának. Sikerült jelentősen visszaszorítani azt a szokást, mely során a gyártók, kereskedők, bérbeadók és más köztes szereplők között keringetve az új autókat, a statisztikáikat kozmetikázták. Ez természetesen teljesen törvényes és bizonyos szempontból hasznos, de a Seat-vezér szerint a költségei és hátrányai sokkal jelentősebbek, mint a hasznok, amikkel kecsegtet.
Bernhard Bauer Autohaus
Szintén jelentős eredmény, hogy a spanyol márka eladott autóinak 54%-a magánügyfelekhez került, ami igen szép eredmény. Jelenleg 400 telephellyel rendelkezik a Seat Németországban, ezt egy éven belül 10%-al növelni szeretnék, amivel elérnék a Bauer úr által néhány éve kitűzött célt.
A célszám elérése után sem állhat le a munka, mert a cél az, hogy a 440 telephelynek ne 440 tulajdonosa legyen, hanem 200-250, minden szempontból megkönnyítve így a folyamatokat és a hálózat fejlesztését.
A Seat Ateca igen sikeresnek bizonyul. Seat.co.uk
Bár Bauer úr szűkszavú volt a témával kapcsolatban, de jelentős fejlesztéseket tervez a használtautó-kereskedés terén. Annyit biztosan tudhatunk, hogy saját értékesítési csatornát tervez, egyfajta „Weltauto by Seat” elven működő hálózat létrehozását sejteti az interjúban.
A Seat németországi főnöke – természetesen – bizakodik, a jelenlegi helyzettel is elégedett, a jövőt pedig kifejezetten pozitívan látja. Idő kérdése és mi is megtudhatjuk, mit tervez, és mit sikerül megvalósítania.