Németország

A BMW és a Mercedes is támogatja az oltási médiakampányt

2021.12.29.

A cégek közösségi médiakampánnyal népszerűsítik a koronavírus elleni oltást Németországban. Az autóipar is részt vesz benne – írja az automobilwoche.de

 

 

Több mint 150 cég és márka közösen kezdett nagyszabású közösségi média kampányba kedden Németországban, hogy a védőoltások fontosságára szólítsanak fel a magas koronafertőzési adatok miatt. A kampányt kitaláló berlini Antoni reklámügynökség szerint a BMW, a Mercedes-Benz, az Edeka, a Lidl, a Sparkasse és a Volksbanks, valamint a Burger King és a McDonald's is ott lesz.  A kampány médiapartnere a „Bild” újság. 

A Daimler is fontosnak tartja

A kampányban az említett gyártókon kívül számos más autóipari cég is részt vesz.

Olaf Scholz szövetségi kancellár (SPD) a közlemény szerint a kezdeményezést "a társadalmi felelősségvállalás és kezdeményezés kiemelkedő szimbólumaként" méltatta.

A kampány főcíme a „#ZusammenGegenCorona” szlogen, (magyarul együtt a koronavírus ellen), amelyet a szövetségi kormány is használ.  A cégek ezzel a hashtaggel reklámozzák közösségi oldalaikon az oltást saját szlogenjeikkel.  Ezek általában az adott márkák jól ismert reklámszlogenek módosításai, amelyek mindegyike oltási felhívássá alakul. A BMW például az „oltás örömét” hangsúlyozza.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.12
Előbb kerülnek veszélybe, mint iskolába: a német kutatás azt mutatja, hogy az iskolák döntő....
2025.12.12
Tovább bővíti közös elektromosautó-töltőhálózatát az ALDI Magyarország és az E.ON Drive....
2025.12.12
A Peugeot ezzel az autóval új színt hozott a palettára.   ..
2025.12.12
Továbbra is Mohammed ben-Szulajem a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke: az emirátusokbeli....
2025.12.12
A logisztika nem csupán szállítás, hanem összetett, valós idejű döntések hálózata – mondja Berta....
2025.12.12
Elárverezik a svéd autóipari és biztonságtechnikai cég, a Holmbergs Safety Systems gyárát - írja az....
2025.12.12
2025 végére is stabilan tartja pozícióját a Suzuki Vitara és az S-Cross a kompakt SUV szegmensben,....
2025.12.12
Bár pályafutása utolsó évét kezdi, 2026-ban félelmetesen erős nyolchengeres motorral szerelik a....
2025.12.12
Kicsi és szép: az elektromos miniautók uniós piaca 7 éven belül 125%-kal fog növekedni. Íme, miért....
2025.12.12
A hét eleje óta hivatalosan is a Volkswagen Polo Magyarország legkedvezőbb listaárú új....