értékesítés

A BMW forradalmian új értékesítési felületet indított el Nagy-Britanniában

2015.12.03.

A BMW Group szigetországi értékesítési divíziója, a BMW Nagy-Britannia december 1-jén elindította országos kereskedelmi hálózatának páratlanul egyedülálló, BMW Retail Online névre keresztelt webes értékesítési szolgáltatását, amelyen keresztül a BMW ügyfelei bármikor kiválaszthatják, személyre szabhatják és megvásárolhatják leendő autójukat.

A leendő tulajdonosok mindössze néhány klikkeléssel valóra válthatják álmukat, szükség esetén foglalhatnak tesztvezetési időpontot, kiválaszthatják a számukra ideális finanszírozási opciót és fizetési módot, majd az adott BMW modell pontos árát, illetve átadásának időpontját és helyszínét is véglegesíthetik – mindezt online, a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.

„Mi vagyunk a világ első autógyártó vállalata, aki teljes körű online értékesítési szolgáltatást kínál ügyfeleinek, a teljes modellpalettával, a vásárlási vagy lízingelési folyamat minden egyes lépésével. A BMW Group nagy-britanniai ügyfelei mostantól mindent elintézhetnek otthonról, kényelmesen. Azáltal, hogy eme különleges online felületet a BMW Genius okosalkalmazással egyesítettük – amelynek köszönhetően az ügyfelek valós időben beszélgethetnek a kiválasztott kereskedés munkatársával –, egy világszerte egyedülálló értékesítési felületet hoztunk létre, amely mérföldkőnek számít az autóiparban” - mondta Dr. Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért, valamint a BMW Group értékesítési hálózatáért felelős tagja.

A BMW Retail Online névre keresztelt szolgáltatás célja, hogy életre keltse a kereskedők és az ügyfelek közötti interaktív kapcsolattartás újfajta, rendhagyó formáját, miközben sikeresen igazodik napjaink vásárlási szokásaihoz és az infotechnológia fejlődéséhez. Jóllehet, online a teljes vásárlási folyamat véglegesíthető, az értékesítés középpontjában mégis az ügyfelek által választott kereskedők állnak.

Sőt mi több, a webes felületen keresztül személyre szabott, valós idejű munkatársi segítség is az ügyfelek rendelkezésére áll: a többcsatornás értékesítési ügyfélszolgálat a BMW Genius okosalkalmazásnak köszönhetően reggel 8 órától este 22 óráig elérhető. Az élő webchat, telefon és e-mail elérhetőség egy autószalon rugalmasságát és felkészültségét kínálják.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Mentőautó ütközött össze egy személyautóval Budapesten a Nagykörúton, a Király utcánál péntek este....
2024.04.26
Izgalmas, sokoldalú és attraktív szakma, melynek minősége és tudásszintje rohamosan nő. ..
2024.04.26
Elődjeik sikereire alapozva érkezik meg az új CUPRA Formentor és az új CUPRA Leon. ..
2024.04.26
Látványosan megcsillogtatja különleges képességeit legújabb reklámfilmjében a Toyota GR Corolla. A....
2024.04.26
Mutatjuk, hol milyen óriási a bérszakadék.   ..
2024.04.26
A Peugeot immár tizenegyedik alkalommal nyerte el a nagy presztízsű Red Dot formatervezési díjat.....
2024.04.26
A Datahouse adatai szerint 2023-ban 128 ezer 469 új személygépkocsit és kishaszonjárművet helyeztek....
2024.04.26
- A kínai többségi tulajdonú Volvo Cars a közös és társult vállalkozásokat nem számítva 6,8....
2024.04.26
- Akkor és Most Jármű Expo néven rendeznek a hétvégén a régmúlt, illetve a jelen két- és négykerekű....
2024.04.26
Nico Hülkenberg, a Haas Forma-1-es csapatának német pilótája jövőre a Saubernél, majd annak....