Citroën

A Citroën az elektromos autók demokratizálásán dolgozik

2019.12.27.

Kampányfilmje befejező epizódjával zárja a centenáriumi évet a gyártó. Az új C5 Aircross Hybrid SUV-val záródó reklámfilm erős üzenetet hordoz: „A Citroën 100 éve az autózás demokratizálásán dolgozik. 2020-ban az elektromos autó demokratizálása következik”.

A 2019-es év a Citroënnek a centenárium jegyében telt. A merészségéről és kreativitásáról híres márka elmúlt száz évét legendás, népszerű modellek (2CV, Type H, Méhari stb.), valamint Jacques Séguéla emlékezetes reklámkampányai fémjelezték.

A Citroën történetének eme fontos szakaszait állítja reflektorfénybe az autóstoppos kampányfilm, melynek első része még 2018-ban, második része 2018 végén (az utóbbi a DS, Sébastien Loeb és Jacques Séguéla stb. szereplésével), harmadik része pedig 2019. februárban (az Ami One Concepttel) látott napvilágot. 2019 végén búcsúzásképp egy negyedik és egyben utolsó epizóddal jelentkezik a Citroën. Újra találkozunk az időutazó stoppos fiatalemberrel, aki utoljára a márka legfrissebb modelljét, az új C5 AIRCROSS Hybrid SUV-ot fedezi fel.

A Magyarországra jövő nyáron érkező modellnek ez lesz az első tévés szereplése. A Citroën első plug-in hibrid autója a márka elektromos offenzívájának kezdetét jelzi, és a reklámfilmnek erős üzenetet kölcsönöz: „A Citroën 100 éve az autózás demokratizálásán dolgozik. 2020-ban az elektromos autó demokratizálása következik”.

 

Arnaud Belloninak, a Citroën marketing- és kommunikációs igazgatójának a nyilatkozata:

„A film, mellyel ezt a hihetetlen centenáriumi évet zárjuk, minden eddiginél jobban hangsúlyozza a Citroën bátor és demokratikus karakterét, és egyben azt ígéri, hogy az elektromos autó mindenki számára elérhető lesz. Nekem elhihetik, sok meglepetés vár ránk 2020-ban.”

A 30 másodperces reklámfilm december 20-tól először a Citroën közösségi oldalain volt látható, ezzel is megköszönve a 18 millió rajongót számláló online közösségnek a centenáriumi eseményekben való aktív közreműködését. A kísérő zene továbbra is marad a töretlen sikernek örvendő Take the long way home, melyet Roger Hodgson, a SUPERTRAMP társalapítójának előadásában élvezhetünk.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.12
Előbb kerülnek veszélybe, mint iskolába: a német kutatás azt mutatja, hogy az iskolák döntő....
2025.12.12
Tovább bővíti közös elektromosautó-töltőhálózatát az ALDI Magyarország és az E.ON Drive....
2025.12.12
A Peugeot ezzel az autóval új színt hozott a palettára.   ..
2025.12.12
Továbbra is Mohammed ben-Szulajem a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke: az emirátusokbeli....
2025.12.12
A logisztika nem csupán szállítás, hanem összetett, valós idejű döntések hálózata – mondja Berta....
2025.12.12
Elárverezik a svéd autóipari és biztonságtechnikai cég, a Holmbergs Safety Systems gyárát - írja az....
2025.12.12
2025 végére is stabilan tartja pozícióját a Suzuki Vitara és az S-Cross a kompakt SUV szegmensben,....
2025.12.12
Bár pályafutása utolsó évét kezdi, 2026-ban félelmetesen erős nyolchengeres motorral szerelik a....
2025.12.12
Kicsi és szép: az elektromos miniautók uniós piaca 7 éven belül 125%-kal fog növekedni. Íme, miért....
2025.12.12
A hét eleje óta hivatalosan is a Volkswagen Polo Magyarország legkedvezőbb listaárú új....