Egészen a teszthét végéig hezitáltam, hogy kedvelem-e az új Citroen C3-ast, de végül csak meglett rá a válaszom. A döntésem folyamatáról lentebb értekezem.
A Takata légzsákjai miatt újabb halálos baleset történt Franciaországban.
Terítéken a terítőautók, melyek népszerűségét a beszerzési támogatások körének bővítése mellett a szigorodó behajtási tilalmak is gyorsíthatják.
Furcsának tűnhet egy Focus ST vagy egy M5 minden élmény-harmatcseppjének felszippantását követően ez a kijelentésem, de az utóbbi időszak egyik legértelmesebb autójának gondolom a tesztelt Citroën C3-ast. Ez tényleg a hétköznapi ember kocsija. Legyen...
1925 júliusában André Citroën felvillanyozta Párizst és vele együtt az egész világot, amikor – megépítése óta először – fénybe borította az Eiffel-tornyot.
A francia SUV második nemzedéke 2025 második felétől kapható a legnagyobb európai piacokon, Magyarországra várhatóan 2026 elején érkezik.
Mindenki ismeri a 2CV-t, vagy, ahogy a legtöbben hivatkozunk rá, a Kacsát. Ezt szeretné meglovagolni a Citroen rövidesen.
Az új C3 benzines változata már elérhető a Citroën márkakereskedéseiben. A francia márka az európai piac egy olyan bestsellerét újította meg, amelyből 2016 óta több mint 1,5 millió példány kelt el.
Nincs új a nap alatt, megint bővült a kétmotorosok mezőnye, ami továbbra sem népes.