Ahogy mondani szoktam, vannak az autóiparnak olyan ikonikus modelljei, amik kiírthatatlanok, eggyé váltak egy márkával, mi több, egy országgal, és akár a mai napig hátukon hordoznak egy gyártót. Ilyen például a Porsche 911, a Fiat 500 vagy éppen a Jeep Wrangler. Most ezekből a modellekből...
A Citroën Ami típusneve magyarul barátot jelenti. Azért álarcos, mert az olasz karosszériagyártó Caselani cég tökéletesen visszaadta az 1947 és 1981 között gyártott Citroën Type H furgon arculatát. Akár elnevezhetnék...
A Citroën bemutatja azt az együléses versenyautót, amely a márka színeiben indul majd az ABB FIA Formula E Világbajnokság hivatalos versenyein.
A francia márka hivatalosan bejelentette, hogy belép az együléses elektromos versenyautókat felsorakoztató Formula-E bajnokságba.
Egészen a teszthét végéig hezitáltam, hogy kedvelem-e az új Citroen C3-ast, de végül csak meglett rá a válaszom. A döntésem folyamatáról lentebb értekezem.
A Takata légzsákjai miatt újabb halálos baleset történt Franciaországban.
Terítéken a terítőautók, melyek népszerűségét a beszerzési támogatások körének bővítése mellett a szigorodó behajtási tilalmak is gyorsíthatják.
Furcsának tűnhet egy Focus ST vagy egy M5 minden élmény-harmatcseppjének felszippantását követően ez a kijelentésem, de az utóbbi időszak egyik legértelmesebb autójának gondolom a tesztelt Citroën C3-ast. Ez tényleg a hétköznapi ember kocsija. Legyen...
1925 júliusában André Citroën felvillanyozta Párizst és vele együtt az egész világot, amikor – megépítése óta először – fénybe borította az Eiffel-tornyot.
