Párizsi Autószalon
A Párizsi Autószalonon mutatkozik be a valaha volt első olyan négyüléses Ferrari, amit turbófeltöltésű V8-as motor hajt. Sőt, az is első alkalommal fordul elő a Ferrari történetében, hogy egy modellt többféle motorral, és többféle hajtásrendszerrel is meg lehessen vásárolni.
A GTC4Lusso T-t a California T-ből ismert 3,9 literes, V8-as turbómotor hajtja, 610 lóerős teljesítménnyel és 760 Nm nyomatékkal. A bivalyerős motor 3,5 másodperc alatt gyorsítja fel 100 km/h-ra az olasz kupét, a végsebesség 320 km/h. Az átlagfogyasztás 11,6 liter, ami jelentősen kevesebb, mint a V12-es 15,3 literes étvágya.
A négykerékhajtás elhagyásával az új GTC4Lusso változat 80 kilóval lett könnyebb (1840 kg), mint a V12-es, talán ezért lehet, hogy mindössze 0,1 másodpercet kap tőle a százas sprintben. Bár hátul nem hajt a kocsi, a négykerék-kormányzást azért megtartotta, és széria a driftelést megkönnyítő Side Slip Control rendszer is. A súlyelosztás szinte tökéletes, az első tengelyre a tömeg 46, a hátsóra az 54 százaléka jut.