Abroncsok

Ezek az abroncsok lettek a legjobbak az ADAC nagy nyári gumitesztjén

2025.03.17.

A pontszámok alapján a 2,9 érték alatti abroncsokat a német autóklub melegen ajánlja, viszont a lista utolsó három szereplőjét nagyon nem.

A német autóklub a teszt előtt úgy határozott, hogy az az abroncs érdemli ki a „nagyon jó” minősítést, amelynek összpontszáma 0,6 – 1,5 között van. Efölött 2,5-ig „jó”, 3,5-ig pedig „kielégítő” minősítés járt az abroncsoknak. A 3,6 – 4,5 pontos sáv azt jelentette, hogy az abroncs „még megfelelő”, afölött pedig elégtelen minősítést kapott a Doublecoin DC100.

ADAC nyáriabroncs-teszt 225/40 R 18

Continental SportContact7 1,8

Bridgestone Potenza Sport 1,9

Michelin Pilot Sport 5 1,9

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 1,9

Vredestein Ultrac Pro 2,2

Yokohama Advan Sport V107 2,3

Firestone Firehawk Sport 2,4

Falken Azenis FK520 2,4

Dunlop Sport Maxx RT2 2,4

Nexen N Fera Sport 2,4

Toyo Proxes Sport 2 2,4

Ceat SportDrive 2,9

Kumho Ecsta PS71 2,9

Nokian Tyres Powerproof 1 3,1

Giti GitiSport S2 3,2

Norauto Prevensys 4 3,9

Syron Tires Premium Performance 3,9

Doublecoin DC100 5,5

A Doublecoin rossz minősítésében nem kis szerepet játszott, hogy vizes aszfalton 80 kilométeres sebességről fékezve csak 45,1 méter múlva állt meg ezzel az abronccsal szerelt a tesztkocsi, míg a következők produkáltak 31 méter alatti fékutat: Continental, Bridgestone, Michelin, Goodyear, Kumho, Falken, Firestone, Norauto.

Másrészt az is érdekes, hogy az ADAC kopásvizsgálatai a Doublecoin DC-100-nál szinte hihetetlen 74 400 kilométeres várható futásteljesítményt mutattak ki, míg a tesztek szerint a Giti, Yokohama, Firestone, Toyo és a Kumho várható futásteljesítménye 33 600 és 37 300 kilométer között szóródott.

A pontszámok alapján a 2,9 érték alatti abroncsokat a német autóklub melegen ajánlja, viszont a lista utolsó három szereplőjét nagyon nem.

A listavezető Continentallal kapcsolatban pedig említsük meg, hogy a teljesen elektromos Volkswagen ID.7 annak egy testvérmodelljét, a Continental EcoContact 7 S abroncsot kapja a gyárban. Igaz, nem a tesztben szereplő méretben, hanem a Continental 235/40 R21 98H XL és 265/35 R21 101H XL méretben szállítja a gumiabroncsot.

Forrás: dasblog.hu

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.09
Újranyitja marosvásárhelyi bázisát és márciustól kilenc új célállomásra indít járatot a Wizz Air -....
2025.12.09
Kigyulladt egy kamion az M5-ös autópálya Szeged felé vezető oldalán Hernádnál, ezért a sztráda....
2025.12.09
A benzines csúcsmotorral is kipróbáltuk a BMW 2-es Gran Coupét. Jó utazóautó igényes ügyfeleknek. ..
2025.12.09
A Forma-1-es világbajnok Lando Norris jövőre a bajnoknak járó 1-es rajtszámmal indul majd. ..
2025.12.09
Újabb Mercedes-Benz Citaro csuklós dízel autóbuszok jelentek meg a fővárosi utakon. Az új járművek....
2025.12.09
Japánban bejegyeztette a GR MR2 kifejezést a Toyota, és ezzel minden korábbinál közelebb került a....
2025.12.09
Michelisz Norbi egykori csapata szembe megy az Italdesign vad Honda NSX restomodjával, és egy....
2025.12.08
A klasszikusok átka, vagy dicsérete, hogy sok utánzójuk akad, olykor még az utánzókat is utánozzák....
2025.12.08
Maradna a kétéves vizsgáztatási ciklus a tíz évnél idősebb autóknál is - közölte az Építési és....
2025.12.08
Az Osztrák Posta Bécsben üzembe helyezte 6000. elektromos járművét, egy Fiat e-Scudót. A vállalat....