Suzuki
A brit What Car és az Autocar január 30-án, a Milbrook tesztpályán megtartott tesztjén a Suzuki Celerio veszélyes fékhibát produkált. Miután a miniautó teljesítette a 62 mérföld/óráról mért vészfékezéseket, a tesztelők a 80 mérföld/órás (129 km/h) mérést is végre akarták hajtani, de akkor azt tapasztalták, hogy beesik a fékpedál, és megszűnik a fékhatás. Csak a motor- és kézifék használatával tudták megállítani az autót. Ezután értesítették a Suzukit, akik küldtek még egy autót az újságíróknak, de a második autó is pontosan ugyanazt a jelenséget produkálta.
Ezek után a Suzuki haladéktalanul leállította a miniautó forgalmazását Nagy-Britanniában, Írországban, Új-Zélandon és Ausztráliában. Ezekbe az országokba szállítottak ugyanis a Thaiföldön gyártott, jobbkormányos modellekből. Brit és japán mérnökök bevonásával alapos vizsgálatot indított a japán gyártó, állításuk szerint a fékhiba nem érinti az Indiában, helyi piacra gyártott jobbkormányos Celeriókat, és a Thaiföldön gyártott balkormányos, Európába szállított példányokat sem. Nagy-Britanniában eddig 100 Celeriót adtak el, a Suzuki a vizsgálat idejére cserautót biztosít a tulajdonosoknak, akiket megkértek, hogy ne vezessék autóikat.
A Suzuki Celerio európai változata 2014 márciusában, a Genfi Autószalonon mutatkozott be, a miniautó az Euro NCAP töréstesztjén 3 csillagos minősítést szerzett.