Összeszámoltuk: a magyar járműgyártás történetében már annyi autó készült, amennyien itt élünk, majdnem tizmilliós a darabszám.
Frissül a gyártósor Esztergomban, ugyanis a Suzuki még néhány évet szán a meglehetősen koros Vitarának.
2023-ban 107 ezer 720 új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 3,42 százalékkal kevesebbet (-3820 autó) mint 2022-ben. A forgalomba helyezett személyautók és buszok 11 százaléka magyarországi gyárban készült. Nézzük, melyek voltak hazai gyártmányok.
Noha nehéz meghatározni, hogy melyik autótípusokból lesz értékes darab a későbbiekben, sok modell már most is remekül tartja az árát. Persze bármikor közbejöhet egy Halálos Iramban szintű film, ami felborítja a piacot és az egekbe nyomja egy Toyota Supra árát.
Hétévesen kétütemű kisautót vezetett, 18 évesen szimulátorozott, aztán jött a való világ, a FIA WTCR és TCR World Tour győzelem.
Amikor azt hitted, hogy már mindent láttál Suzuki Jimny témában, befut a DAMD két szettje, amivel legendás hot hatchekké alakíthatjuk mindenki kedvenc kei terepjáróját.
Három egyedi koncepcióval készül a Tokiói Autószalonra a Suzuki. Mindegyik az utcai autós kultúrából merít ihletet.
2023 első hat hónapjában 57 559 új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 0,26 százalékkal többet (151 autó) mint 2022 első félévében. Ezek között egyre kisebb a hazai gyártású modellek aránya: a forgalomba helyezett személyautók és buszok mintegy 8,3 százaléka magyarországi...
„Akkor mi a baj, kérdezte fia az olajsejket? Nem elég drága!"
Amikor azt hitted, hogy mindent láttál már Suzuki Swift témában, akkor bukkan fel egy tető és szélvédő nélküli speedster GTI, két, sisakos Daft Punk figurával a volán mögött.