autóipar

A Ford új ’Bring on Tomorrow’ filozófiája

2020.01.30.

A Ford látványosan újszerű ’Bring on Tomorrow’ márkafilozófiája egyértelműen jelzi, hogy a vállalat nagy váltásra készül európai személyautó üzletágában.

 

Az autóipar hatalmas mérvű átalakulásában vezető szerepre törekedve a Ford 2020 végéig 14 elektromos hajtástechnológiájú modellből álló kínálatot alakít ki, és a jövőben bemutatott új személyautói mindegyikéhez választható lesz majd valamilyen elektromos hajtási opció.

“Ez az új irányvonal messze túlmutat egy marketing-kampány keretein; sokkal inkább irányadó filozófia a Ford munkatársai számára, ami hűen tükrözi napjaink gyors ütemű változását és a Ford vezető szerepét ebben az új korszakban,” nyilatkozta Anthony Ireson, a Ford Európa marketing-kommunikációs igazgatója. „Rendkívül vonzó termékpalettát kínálunk, olyan innovatív és új technológiákkal, amelyeket imádni fognak a vásárlók – és e megújulás éllovasa a briliáns Mustang Mach-E.”

Az első “Bring on Tomorrow” TV-reklámban a kifejezetten elektromos hajtásra tervezett Mustang Mach-E szerepel, felidézve a Mustang szabadsággal, haladó szemlélettel, száguldással és lázadással fűszerezett szellemiségét, és megtestesítve a Ford erős elkötelezettségét az elektromos hajtás jövője iránt.

Egy második, itthon s bemutatott televíziós szpotban – amit január hátralevő részében és februárban egész Európában sugározni kezdenek – feltűnik az új Ford Puma crossover, amelynek látványos karosszériája már a Ford fejlett, üzemanyag-takarékos mild hibrid hajtási technológiáját rejti.

Egy áprilisban megjelenő harmadik TV-reklám főszereplője a vadonatúj Kuga SUV, a Ford legtöbb különféle (plug-in, full és mild hibrid) elektromos hajtását kínáló modell lesz. Mindhárom reklámfilm alatt Kanye West “Power” című száma szól, amit a zene energiája és egyszerűsége, valamint a meggyőződésről, az elszántságról és a modernségről szóló dalszöveg miatt választottak a filmkészítők.

A Ford progresszív szellemiségét és az elektromos technológia iránti elkötelezettségét érzékletesen kihangsúlyozó reklámfilmeket az AMV BBDO készítette, rendezőjük pedig Nicolai Fuglsig, aki több mint 175 díjat nyert már a reklámfilmrendezői munkásságáért, és négyszer jelölték Emmy-díjra. Korábbi híres munkái között szerepelnek a Sony “Balls”, a Guinness “Sapeurs”, és a Nike “Possibilities” című reklámklipek.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.04.04
Az édes méz és a klasszikus italok már a vírusválság előtt megfertőzték az autómárkákat. ..
2020.04.04
És a központi uniós támogatás szükségességére hívják fel a figyelmet. ..
2020.04.04
Luciano Santos Duarte Brazíliából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2020.04.04
A 2021-es idényben az Aston Martin gyári csapataként indul a Forma-1-es világbajnoki sorozatban a....
2020.04.04
A Fővárosi Önkormányzat néhány fontos útvonalon ideiglenes kerékpársávok kialakításáról döntött.....
2020.04.04
Egy 50 éves kunfehértói férfi vesztette életét a baleset következtében. ..
2020.04.04
A koronavírus okozta válságra reagálva a Volkswagen-csoport megkezdte az arcvédő tartók gyártását....
2020.04.04
Spanyolországban hatalmas divat lett az autók műszerfalára felszerelt fedélzeti kamera, mely....
2020.04.04
A karanténban ragadt emberekhez akarják elvinni a kultúrát a fővárosban. ..
2020.04.04
A Berettyóújfalui Rendőrkapitányság közúti baleset gondatlan okozása vétség megalapozott gyanúja....