autóipar

A Ford új ’Bring on Tomorrow’ filozófiája

2020.01.30.

A Ford látványosan újszerű ’Bring on Tomorrow’ márkafilozófiája egyértelműen jelzi, hogy a vállalat nagy váltásra készül európai személyautó üzletágában.

 

Az autóipar hatalmas mérvű átalakulásában vezető szerepre törekedve a Ford 2020 végéig 14 elektromos hajtástechnológiájú modellből álló kínálatot alakít ki, és a jövőben bemutatott új személyautói mindegyikéhez választható lesz majd valamilyen elektromos hajtási opció.

“Ez az új irányvonal messze túlmutat egy marketing-kampány keretein; sokkal inkább irányadó filozófia a Ford munkatársai számára, ami hűen tükrözi napjaink gyors ütemű változását és a Ford vezető szerepét ebben az új korszakban,” nyilatkozta Anthony Ireson, a Ford Európa marketing-kommunikációs igazgatója. „Rendkívül vonzó termékpalettát kínálunk, olyan innovatív és új technológiákkal, amelyeket imádni fognak a vásárlók – és e megújulás éllovasa a briliáns Mustang Mach-E.”

Az első “Bring on Tomorrow” TV-reklámban a kifejezetten elektromos hajtásra tervezett Mustang Mach-E szerepel, felidézve a Mustang szabadsággal, haladó szemlélettel, száguldással és lázadással fűszerezett szellemiségét, és megtestesítve a Ford erős elkötelezettségét az elektromos hajtás jövője iránt.

Egy második, itthon s bemutatott televíziós szpotban – amit január hátralevő részében és februárban egész Európában sugározni kezdenek – feltűnik az új Ford Puma crossover, amelynek látványos karosszériája már a Ford fejlett, üzemanyag-takarékos mild hibrid hajtási technológiáját rejti.

Egy áprilisban megjelenő harmadik TV-reklám főszereplője a vadonatúj Kuga SUV, a Ford legtöbb különféle (plug-in, full és mild hibrid) elektromos hajtását kínáló modell lesz. Mindhárom reklámfilm alatt Kanye West “Power” című száma szól, amit a zene energiája és egyszerűsége, valamint a meggyőződésről, az elszántságról és a modernségről szóló dalszöveg miatt választottak a filmkészítők.

A Ford progresszív szellemiségét és az elektromos technológia iránti elkötelezettségét érzékletesen kihangsúlyozó reklámfilmeket az AMV BBDO készítette, rendezőjük pedig Nicolai Fuglsig, aki több mint 175 díjat nyert már a reklámfilmrendezői munkásságáért, és négyszer jelölték Emmy-díjra. Korábbi híres munkái között szerepelnek a Sony “Balls”, a Guinness “Sapeurs”, és a Nike “Possibilities” című reklámklipek.

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.07.12
Négy évesen és 73 ezer kilométerrel vette Illés Imre szegedi autós oktató azt a Toyota Corollát,....
2020.07.12
Mohammad Mahmoodi Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.07.12
Itt a nyár, csábítanak a strandok. A vakáció és a szabadságolások időszakában gyakori, hogy az....
2020.07.12
A címvédő és hatszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője nyerte a vasárnapi....
2020.07.12
A mentőautók és helikopterek folyamatosan dolgoznak, legalább húsz sérült van, közülük néhány....
2020.07.12
Egy műszaki hibás kamion miatt jelentős torlódás alakult ki vasárnap délutánra az M0-s autóút déli....
2020.07.12
Módosítani kellett a Nemzetközi Űrállomás (ISS) pályáját a Progressz MSZ-15 teherűrhajó fogadására....
2020.07.12
E heti rajzunk készítője T-boy. Rajzának címe: Hőség ellen. ..
2020.07.12
A kánikulában percek alatt életveszélyes forróság alakulhat ki az autó belsejében, ezért sose hagyd....
2020.07.12
Egész nyáron át tartó programsorozattal népszerűsíti a vitorlázást a nők körében a Women On Water (....