Citroen C3
Bestsellere kínálatát gazdagítandó a Citroen felkérte a legendás női márkát, hogy helyezze el a C3-on feliratát, a klasszikus módon fekete alapra fehér betűkkel írt „Since 1945 & forever” szlogent, mely a magazin 1945. november 21-én megjelent első számára utal. A két francia márka közötti együttműködés abban a közös gondolatban gyökerezik, mely a trendek, az elegancia és a jóllét tematikáján, valamint a társadalmi kérdéseken keresztül a nők előtérbe helyezését tűzte ki célul.
„Az ELLE márka 77 éve támogatja a nőket és kíséri őket az életük minden területén, a divat, a szépség, a kultúra, valamint az életmód exkluzív és egyedülálló megközelítését kínálva. A mostani együttműködés mögött a Citroennel közösen vallott filozófia áll, mely a szokásaikon és a mindennapi életükön keresztül a nőket és eleganciájukat hivatott méltatni” – nyilatkozta Sandrine Gay, az ELLE licencigazgatója.
A Citroen C3 ELLE modern megjelenése és különleges személyisége révén a dolgozó nő életstílusának leginkább megfelelő modellt testesíti meg, és a városi közlekedésről stílusos, optimista és magabiztos elképzelést sugároz. A mostani változat elődje az a 2018-ban piacra dobott limitált széria, mely világszerte több mint 9000 példányban kelt el. Mivel a C3-tulajdonosok körében különösen népszerűek a modell kínálta személyre szabási lehetőségek (2021-ben közel 60 százalékuk igényelt kétszínű karosszériát), és fontos szerepet játszik a technológia és a kényelem (44% a Shine, illetve Shine Plus változatát választók aránya), a 2022-es ELLE limitált széria is figyelembe veszi ezeket a trendeket és az ügyfelek vásárlási motivációit.
A C3 ELLE szériában kétszínű karosszériával kerül forgalomba: a választható tetőszínek – fehér vagy fekete – az ELLE-logó színeire utalnak. Az elegáns és előkelő fekete, illetve a tisztaságot és a visszafogottságot szimbolizáló fehér jól passzol a homokszínű, hófehér, acélszürke, platinaszürke vagy Perla Nera fekete karosszériához. A Citroen az új matt ezüstkék színcsomaggal tovább fokozza a C3 vonzerejét. A metálfényű gleccserkék árnyalat frissességet és modernséget sugároz, és tökéletesen harmonizál az összes karosszériaszínnel. Az Airbump elemeken, a hűtőrácson elhelyezett fényszórókon és a tetőmatrica körül elszórt színfoltoknak köszönhetően a C3 ELLE színeiben is követi a divatot.
A személyre szabási lehetőségek az utastérben is adottak: az új matt ezüstkék színcsomaggal tökéletesen harmonizáló beltérhangulathoz kétszínű Advanced Comfort ülések tartoznak (melyeken a könnyű, világos poroszszürke szövethez a háttámla felső részén puha tapintású, kényelmes sötét kékesszürke alcantara kárpit társul). A felső részt egy halszálkamintás, selyemfényű, kékes árnyalatú szitanyomott díszcsík választja el az ülés többi részétől. A felváltva alkalmazott anyagok különlegessé teszik a műszerfalat: speciális szérián most először találkozunk a prémium változatokra jellemző alcantara betéttel. A matt szürke árnyalathoz a színcsomag részét képező, matt hatású metálkék szegély társul. És ne felejtsük el az ugyanilyen kék színű dupla függőleges díszvarrást sem, mely igényes részletként az alcantara kárpitot díszíti.
Az idén huszadik születésnapját ünneplő C3 látványosan kezdi a 2022-es évet: március végén világszinten már 49 000 eladásnál tartott, és Európában a harmadik helyen áll a szegmensében. A francia piacon egymagában kiteszi a Citroen-eladások 37,5%-át, és minden szegmenst együttvéve második helyezett a legnépszerűbb személyautók között.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!