Ingolstadt

Globális márkakampányt indít az Audi a 72andSunny együttműködésével

2019.11.29.

Új globális márkakampányt indít jövőre az Audi, amelynek középpontjában a négy karika újrapozicionálása áll, s amelyben a globális márkamenedzsmentnek megfelelően minden eddiginél intenzívebben jelennek meg a vállalat nemzetközi hálózatából érkező ismeretek és kommunikációs trendek. Partnerként a nemzetközileg aktív 72andSunny kreatív ügynökséget nyerte meg az Audi.

A kampány alapjául az Audi új márkastratégiája szolgál. A legfontosabb célok egyike „A haladás technikája” mottó újraértelmezése és új élettel feltöltése, amelynek a jövőben már nem csupán a műszakilag megvalósíthatóról kell szólnia, hanem még inkább a középpontba kell állítania az ügyfelek kívánságait. „A ’haladás’ globálisan immár mindinkább a hozzáállás, a belső beállítottság kérdésévé válik” – hangsúlyozta Sven Schuwirth, az Audi márka Digital Business és Customer Experience vezetője. „Ezért lépünk a marketing területén is új utakra, hogy emocionálisan újratölthessük az Audi márkát. E projektet már a kezdetektől szerte a világon dolgozó kollégáinkkal intenzív együttműködésben kívánjuk megvalósítani. A 72andSunny ideális ügynökség számunkra, hogy e célkitűzéseinket nagyszabású márkakampány keretében tegyük jól érzékelhetővé.”

Carlo Cavallone, a 72andSunny Amsterdam kreatív ügyvezető igazgatója így fogalmazott: „Örömteli és izgalmas számunkra, hogy az első autógyártó, akivel Amszterdamban együtt dolgozhatunk, a világ egyik leginnovatívabb, legkreatívabb és legizgalmasabb márkája. Megtiszteltetésnek vesszük, egyben nagy örömmel tölt el minket, hogy közösen írhatjuk története következő fejezetét – nagy kihívás, amelynek szívesen állunk elébe.” Az Audival folytatott közös munkát a 72andSunny amszterdami irodája irányítja majd, az ügynökség világméretű hálózatának támogatásával. New York-i, Los Angeles-i, Sydney-i és szingapúri irodáival a 72andSunny nemzetközi reklámügynökség, akinek ügyfélportfoliójában többek között a Google, az adidas és az Unilever is szerepel.

 

Az Audi tervezett kommunikációs offenzívájában a márka megerősítése játssza a központi szerepet, amit az Audi következetesen meg kíván fiatalítani, mégpedig különösen progresszív vásárlói célcsoportok megszólításával. A márka prémiumkarakterét szintén a luxus korszerű formája jegyében kívánja új életre kelteni, miközben egyértelműen megfogalmazott célkitűzése a márkaimázs és a márka ismertségének hosszú távú erősítése.

 

Az új márkakampány 2020 első negyedévében veszi kezdetét.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.11
2028-tól a brit villanyautósok már nem csak töltenek, hanem minden megtett távolság után fizetnek....
2025.12.11
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Bosch Global Business Services – írja az economedia.ro a....
2025.12.11
Mivel az elektromos autók egyre nagyobb számban özönlenek a piacra, a német autóklub, az ADAC....
2025.12.11
A BYD két új Super Hybrid modellje, a SEAL 6 DM-i és kombi változata, a SEAL 6 DM-i TOURING....
2025.12.11
Magyar autóversenyzők csúcstalálkozójának adott helyszínt a kápolnai Hello Cuki cukrászda. Ahol....
2025.12.11
Átfogó menetrendi módosításokat vezet be a VOLÁN-járatok közlekedésében a MÁV-csoport december 14-....
2025.12.11
A Ford és a Renault Csoport minap bejelentett egy mérföldkőnek számító stratégiai partnerséget,....
2025.12.11
Az elmúlt hetekben két újabb modellel bővült a nálunk is rohamtempóban sokasodó kínai autókínálat.....
2025.12.11
25 éve jelent meg a Bosch első adaptív sebességszabályozó rendszere. Bernhard Lucas veterán mérnök....
2025.12.11
Szöveges és térképes figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére 2025.12.11.....