gumiabrocs-gyártás

„Hangelnyelő” technológiája gyári felszerelésként az Audi Q7 modelleken

2016.12.01.

A Hankook ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsait ismét első gyári felszerelésként választotta ki a prémium autókat gyártó Audi. A vállalat új „sound absorber” (hangelnyelő) technológiáját a Hankook vezető modelljén, a Ventus S1 evo² SUV abroncson vetik be most először, amely 22 collos méretben első gyári felszerelésként az Audi Q7 modellválasztékra kerül, többek között a vadonatúj Audi SQ7 TDI-re is. Az Audi a teljesítmény és a kényelem sikeres kombinációjának köszönhetően tette le voksát az abroncsok mellett.

A Hankook Tire első gyári felszerelésű abroncsokat szállít az Audi Q7 sorozat számára, beleértve a nemrégiben megjelent, vadonatúj Audi SQ7 TDI modellt. A prémium autógyár Audi Q7 modelljének első S változata a legerősebb dízel SUV a piacon, és számos rendkívül korszerű technológiát jelenít meg, melyek közül néhányat most először alkalmaztak az autózás történetében. A Q7 testvérmodellek mellett az SQ7 TDI-t opcionálisan a Hankook új „sound absorber” (hangelnyelő) technológiával készült, ultranagy teljesítményű Ventus S1 evo² SUV abroncsával szerelik fel, 285/35 R 22 106 Y XL méretben az összes keréken.

Annak érdekében, hogy tökéletesen megfeleljen az Audi követelményeinek a prémium SUV sorozathoz, a Hankook mérnökei egy ultra-nagyteljesítményű mintázatot fejlesztettek ki, anélkül, hogy feláldozták volna a szükséges kényelmi jellemzőket, melyek kötelezőek az ilyen luxusautók esetében. Mivel nagyobb kavitációs zaj jellemzi a könnyűsúlyú, kis keresztmetszeti viszonyszámú abroncsokat, a zaj csökkentése kulcsfontosságú tényező és alapvető célkitűzés volt a fejlesztés során, a csúcsteljesítmény mellett is élvezhető kellemes vezetési élmény biztosítása érdekében.

A Hankook mérnökei a vállalat saját „sound absorber” elnevezésű, csendes abroncs technológiáját alkalmazták vezető modelljükön, a Ventus S1 evo² SUV-on. Egy speciális zajelnyelő poliuretán hab betétet alkalmaznak az abroncs belső oldalfalán, melyre aztán a Hankook Sealguard anyagából helyeznek fel egy vékony réteget. A Hankook Ventus S1 evo² SUV abronccsal az Audi egy olyan abroncsot választott, mely a sportos és dinamikus vezetési teljesítményt kombinálja magas szintű rugózási komforttal, nagyon alacsony gördülési zajjal és csökkentett gördülési ellenállással. A biztonsági jellemzőket, beleértve például a nedves tapadást, szintén speciálisan úgy alakították ki, hogy megfeleljen a nagy teljesítményű prémium SUV-okat vezető sofőrök igényeinek.

A Ventus S1 evo² SUV fejlett technológiája, a többsugaras kialakítású futófelülettel és a kétrétegű szövetvázzal maximálisan jó érintkezést biztosít a futófelület és a talaj között. Az abroncs nem pusztán a kiváló vízensiklással szembeni ellenállással tűnik ki, hanem az úttal való optimális érintkezéssel is, ami tökéletes kiegyensúlyozottságot nyújt vizes és száraz útviszonyok között. A nagy sebesség melletti irányíthatóság és biztonság is jelentősen javult. A DTM által inspirált 3-rétegű mintaelem-kialakítás a külső mintaelemek speciális, lépcsőzetes elrendezésével egyenletesen tapadó érintkezési felületet biztosít a talajjal az abroncs kopásának előrehaladtával is, és ezzel kiváló vonóerőátvielt tesz lehetővé az abroncs teljes élettartamán keresztül.

A rendkívül korszerű, nagy tapadású sztirén-polimer szilika keverék optimális nedves tapadást, emellett kisebb gördülési ellenállást biztosít a környezetbarátabb üzemelés érdekében. A kopással és a hő általi elöregedéssel szembeni nagyobb fokú ellenállásnak köszönhetően nagyobb az abroncs futásteljesítménye és gazdaságossága is. Az abroncs kifinomult hűtőrendszere szintén gyorsabb hőleadást tesz lehetővé a stabil kezelhetőségi jellemzők és az általánosan hosszabb élettartam érdekében.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....
2024.04.19
A hétvégén a Róma mellett található Vallelunga versenypályán kezdődik a túraautósok....
2024.04.19
A sanghaji aszfaltcsíkon öt év után rendeznek újra F1-es versenyt. ..
2024.04.19
Két ember meghalt, miután három autó összeütközött a XVIII. kerületben, a 4-es főút Liszt Ferenc....
2024.04.19
Ideiglenes kényszermegoldásokkal hozná versenyképes pozícióba az európai gyártókat az Európai....