Hyundai

A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad

2017.10.20.

Az előző év azonos időszakához képest a 2017-es év első kilenc hónapjában az értékesítés 3%-os növekedést mutatott, amely további sikertörténet volt a Hyundai számára.

Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb regisztrált adatai szerint a vállalat 2017 első kilenc hónapjában 397.907 járművet értékesített. A harmadik negyedévben, a Hyundai 126.986 járművet adott el – amely egy újabb negyedéves rekorderedmény a vállalat számára.

A Hyundai autóeladásai tovább növekedtek az európai piacon. A 2016. szeptemberi adatokkal összevetve, csak az idei év szeptemberében 2,1%-kal nőtt az értékesítés (52.518 autó). Az eladások különösen Franciaországban (+17,0%) és Spanyolországban (+10,0%) emelkedtek jelentősen 2017 harmadik negyedévében.



- 1977 óta, a Hyundai több, mint 7,5 millió autót adott el Európában. Az erős európai piacra való fókuszálás kulcsfontosságúnak bizonyult a vállalat sikerét illetően, illetve ez az, ami előmozdítja az értékesítést. Különös tekintettel a Hyundai legkelendőbb termékei az i10, i20, i30 és a Tucson kompakt SUV járulnak hozzá értékesítésünk rekord teljesítményéhez – nyilatkozta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. “A teljes évet nézve, sorozatban a harmadik rekordnövekedést mutató évre számítunk, amely szintén alátámasztja azon törekvésünket, hogy 2021-re Európa vezető ázsiai autóipari márkájává váljunk.”

A SUV-kategória, különös tekintettel a Hyundai Tucsonra, jelentős mozgatórugója volt az eladások növekedésének. A 2015-ben bemutatott és a több, mint 300.000 példányban értékesített Tucson, a Hyundai Európában legnagyobb számban eladott modelljévé vált, hangsúlyozva ezzel is a Hyundai igazolt jelenlétét a SUV kategóriában.

A Hyundai i10, i20 és i30 modelljei továbbra is nagy számban kerülnek értékesítésre. Továbbá a 2017 első negyedévében bemutatott vadonatúj i30 Kombival a Hyundai az európai limuzin szegmens legnagyobb résztvevőjévé vált. A vadonatúj KONA és i30 N bemutatása két kulcsfontosságú mérföldkő volt azon az úton, amelynek végcélja az, hogy a Hyundai Európa első számú ázsiai autóipari márkájává váljon. A 2021-ig a Hyundai által bemutatni tervezett 30 új modell és modellváltozat is ezt a növekedési stratégiát igyekszik támogatni.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....
2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....