Hiába nincs külseje, még így is nehéz az N-es mérnökök guruló laboratúriuma, ami TCR aeroval és WRC hajtásvezérléssel próbál kompenzálni az elektromos hajtásláncon.
A világ egyik legnagyobb, aktív vulkánja után kapta a nevét.
A három üléssoros, tisztán elektromos szabadidő-autó az aerodinamikailag optimalizált kialakítást tetszetős formatervvel társítja.
Legalábbis a Hyundai Mobis szerint, akik már 2027-re leváltanák a digitális műszercsoportot, a központi infotainment kijelzőt és az utas előtti kijelzőt is holografikusra.
Az elektromos hajtású teherutók egyik nagy előnye a csendes üzemmód, így akár éjszaka is teríthetnek a tiltott zónákban.
Látványos show keretében, versenypályán bulizik a WTCR győztes és WRC világbajnok márka.
A mindössze 3,83 méter hosszú elektromos crossover modell hamarosan Európában is elérhető lesz.
Így lett múzeumi darab a legizgalmasabb VB hivatalos buszából: bajnokságok kifutó modellekkel és sztárautókkal.
A dél-koreai autógyártó két évvel az építkezés elindítása után megkezdte az elektromos járművek gyártását az Egyesült Államok Georgia állambeli új üzemében.
Mind morzsoljunk el könnycseppet. Egy kihaló állatfaj egyik utolsó példányát láthatjuk, ahogy épp még egy esélyt kap gyártójától. Kár, hogy hozzánk nem jön.