AMTS 2015
A Hyundai egy hónapja kezdte meg az új generációs i20-as hazai forgalmazását, így nem csoda, hogy ezt a modellt állították ki az idei AMTS-en. Európában, a rüsselsheimi központban tervezték és fejlesztették a kisautót, aminek a legfőbb erőssége a minőségi megmunkáláson felül a belső térkínálat, ami a kategória legtágasabbja közé tartozik. Volt értelme tehát a tengelytávolságot az elődhöz képest 45 milliméterrel (2570 mm) megnövelni. A kombinált 1892 milliméteres első és hátsó lábtér kategóriájának legjobb értéke, akárcsak a csomagtér, melynek befogadó képessége 326 liter. A 4035 mm hosszú i20 hátsó részén a fényes feketére festett C-oszlop azt az érzést kelti, mintha a tető lebegne.
Jelenleg háromféle szívó benzinmotorral (75-100 lóerő) és kétféle dízellel (75 és 90 lóerő) rendelhető a kocsi, az alapmodell 2,89 millió forintba kerül. Már a belépő szinten is jár hat légzsák, elektromos szervokormány, menetstabilizáló rendszer, fokozatváltást kijelző, és fedélzeti számítógép.
Még 2015-ben érkezik a Hyundai vadonatúj, egyliteres, háromhengeres turbómotorja is, 120 lóerős teljesítménnyel és 172 Nm-es nyomatékkal. A már említett technikai újdonságok az i20-ban valójában a Hyundai nagyobb modelljeiből ismert kényelmi-biztonsági rendszereket takarják. Immár ebben a kategóriában is elérhető a fűthető kormánykerék, a kanyarkövető fényszóró, az automata páramentesítő vagy a parkradar és a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer.