foci EB

A Hyundai közreműködésével rajtolt a labdarúgó Európa-bajnokság

2016.06.11.

A Hyundai Motor beindította a várva várt 2016-os UEFA labdarúgó Európa-bajnokságot támogató programsorozatát, és két új óriás Szurkolói Parkot nyitott meg Angliában, illetve a Cseh Köztársaságban. Az egy hónapon át tartó, július 10-én véget érő labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos szponzoraként a Hyundai Motor feltett szándéka, hogy a ’Mindenekelőtt az igazi szurkolók’ kampányon keresztül több ezer európai szurkoló számára tegye még emlékezetesebbé a mérkőzések élményét.

Szerte Európában a nagyvárosokban a márka elvitte a közvetítéseket azon tömegeknek, akik nem jutottak el a stadionokba. A Hyundai Fan Parkok színes tömege együtt lélegzik, még ha más-más csapatoknak is szurkolnak a nézők. A 2012-es Európa-bajnokság során több mint 4 millió látogatót mozgatott meg ily módon.

„Az UEFA Labdarúgó Európa bajnokság 2016™ hivatalos támogatójaként a Hyundai Motor büszkén vállal kulcsszerepet abban, hogy az európai focirajongók a lehető legteljesebb mértékben kiélvezzék a nyári bajnokságot. Feltett szándékunk, hogy a valódi szurkolókat helyezzük az előtérbe, és arra törekszünk, hogy az Európa-szerte felállított Szurkolói Parkokon keresztül megismertessük ügyfeleinkkel, mit is jelent az, hogy a Hyundai Motor életük minden pillanatában gondoskodó partnerük kíván lenni.” – mondta Scott Noh, a nemzetközi marketing csoport igazgatója.

Magyarországon Budapest egyik legnépszerűbb sportos találkozóhelyén épült ki a Hyundai Fan Park. Immár másodszor ad otthont a MOM Sport a szurkolói parknak. A helyszín könnyen elérhető és tágas és kiemelkedő szolgáltatásokkal csábítja azokat a vendégeket, akik szívesen szurkolnak nyáron a szabadban.

Összesen 428 darab Hyundai Motor gépkocsival támogatjuk az Európa-bajnokságot, a világ második legnépszerűbb labdarúgó tornáját. A nemzeti válogatottak buszait jól láthatóan díszíti a Hyundai Motor logója, valamint a csapat szlogenje, amit a ‘A Hyundai elvisz az EB-re’ kampány keretében (http://www.uefa.com/uefaeuro/be-there-with-hyundai/index.html) a bajnokság felvezetéseként szavaztak meg.

A „Mindenekelőtt az igazi szurkolók” szlogennel fejezi ki a Hyundai Motor az EB iránti elkötelezettségét és azon szándékát, hogy a kezdőrúgást megelőzően szervezett programok segítségével még tartalmasabbá tegye az az élményt. Az izgalmasnak ígérkező, innovatív Digitális Drukkerpark 2016 áprilisában nyitotta meg virtuális kapuit a http://euro2016.hyundai.com. címen. Június 10-én kezdetét veszi az UEFA EURO 2016 Hyundai Tippjátéka; a szurkolók a http://europredictor.uefa.com/ címen adhatják le a bajnokság eredményeire vonatkozó tippjeik, és díjakat nyerhetnek.

A bajnokságot megelőző időszakban a Hyundai Motor kedvcsináló videókat tett közzé az interneten. A hangulatos „Jön a Foci EB 2016” című, legelső film több mint 34 millió megtekintéssel büszkélkedhet a YouTube-on (http://youtube/bJ0yLPMpeFU). A második videó, „A Várakozás” június elsején debütált a YouTube-on (http://youtube/GBuPeSTfBp), ezt a televízióban is láthatják majd a csoportmérkőzéseket követő nézők.

A Hyundai Motor Company emellett külön televíziós reklámkampányt futtat az Európa-bajnokság időszakában. A trófea beutazta Franciaországot: április 1. és június 9. között tizenkét várost keresett fel a kupa. A bajnokság során több szervező stadionban is megtekinthetők lesznek a Hyundai Motor Company modelljei. Az UEFA hivatalos támogatói UEFA Szurkoló Parkokat hoznak létre Párizsban, Lyonban, Marseille-ben, Lens-ben és Toulouse-ban.

A Hyundai Motor emellett Az EB-hez kapcsolódóan szerte Európában tesztvezetési programokat, promóciós játékokat is szervezett több országban. Ennek kapcsán az érdeklődő ügyfelek 19 európai városban nyerhettek belépőjegyeket a mérkőzésekre. A játékok során több mint 180 ezer szurkoló ismerte meg testközelből a Hyundai Motor karakteres modellkínálatát.

A Hyundai Motor immár 16 éve hivatalos partnere az UEFA labdarúgó Európa-bajnokságoknak. Hivatalos partnerként a Hyundai Motor kulcsszerepet vállalt a válogatottak játékosait, a rendezőket és a vendégeket szállító, hivatalos járművek biztosításában, továbbá számos, a bajnokságot támogató esemény és promóció szervezésében és lebonyolításában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
A negyedik helyről rajtoló Max Verstappen, a Red Bull címvédő és háromszoros világbajnok....
2024.04.20
Németországnak nem sikerült elérnie kitűzött klímaterveit, úgyhogy egészen szokatlan tervekkel....
2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....