elismerés

A Hyundai a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” díj nyertese

2018.10.29.

A Hyundai ismételten diadalmaskodott a Red Dot díjkiosztón, elnyerve a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” megtisztelő címet kreatív és innovatív formatervezési munkásságáért, kiegészítve ezzel a vállalat által az elmúlt öt évben kapott Kommunikációs design elismeréseit.

 

„A Red Dot díj az egyik legjobban tisztelt nemzetközi design megmérettetés a világon és a “Red Dot: Az Év Márkája” díj odaítélése annak a márkának jár, amely különösen magas szintű, innovatív és kreatív formatervezési megoldásokkal állt elő az adott évben. Ebben az évben a Hyundai innovatív formai megoldásait, formatervezési minőségét és márkamenedzsment tapasztalatát értékelték.

„Megtisztelő számunkra, hogy 2018-ban nekünk ítélték a “Red Dot: Az Év Márkája” díjat. Alázattal fogadjuk ezt az elismerést, mivel ez a díj megerősítése annak, hogy jó úton haladunk és egyben egy lenyűgöző mérföldkövet jelen márkánk arculata szempontjából” - nyilatkozta Wonhong Cho, a Hyundai Motor Company ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója. „Ez arra ösztönöz bennünket, hogy még eltökéltebben haladjunk a jelenlegi irányba, és a jövőben mintegy ugródeszkaként szolgál a még kreatívabb és innovatívabb projektek esetében, hogy ezáltal márkánk mindenki által szerethetővé váljon.”

A hivatalos díjátadó ceremóniára Berlinben, Németországban került sor október 26-án.

„Egy erősen telített piacon, a Hyundai ismételten sikereket ért el vásárlóinak kreatív módon történő megszólításával, továbbá autóinak műszaki megoldásait mindenki számára érthető módon közvetíti. A vállalat innovatív formai megközelítései egyaránt kreatívak és kiemelkedőek, melyek révén különleges, egyedi, 360 fokos márkaélményt nyújtanak a vásárlók számára.” - mondta Dr. Peter Zec professzor, a Red Dot Díj alapítója és vezérigazgatója.

Augusztusban a Hyundai minden idők legnagyobb sikerét aratta a vállalat történetében eddig elnyert Red Dot díjak tekintetében azáltal, hogy négy Red Dot díjat és három „Red Dot: Legjobbak legjobbika” díjat nyert el. A Hyundai díjakat nyert Solati mozgóhoteljával, Hyundai Pavilonjával, Genesis Gangnam bemutatótermével, Genesis hangdesign-jával, „Pioneer” című filmjével és Biztonsági hologramjával azok saját kategóriáiban, többek között Kiskereskedelmi design, Hangdesign, Térkommunikáció, Film és animáció, illetve Kezelőfelület és Felhasználói élmény tervezési kategóriákban.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.26
Mentőautó ütközött össze egy személyautóval Budapesten a Nagykörúton, a Király utcánál péntek este....
2024.04.26
Izgalmas, sokoldalú és attraktív szakma, melynek minősége és tudásszintje rohamosan nő. ..
2024.04.26
Elődjeik sikereire alapozva érkezik meg az új CUPRA Formentor és az új CUPRA Leon. ..
2024.04.26
Látványosan megcsillogtatja különleges képességeit legújabb reklámfilmjében a Toyota GR Corolla. A....
2024.04.26
Mutatjuk, hol milyen óriási a bérszakadék.   ..
2024.04.26
A Peugeot immár tizenegyedik alkalommal nyerte el a nagy presztízsű Red Dot formatervezési díjat.....
2024.04.26
A Datahouse adatai szerint 2023-ban 128 ezer 469 új személygépkocsit és kishaszonjárművet helyeztek....
2024.04.26
- A kínai többségi tulajdonú Volvo Cars a közös és társult vállalkozásokat nem számítva 6,8....
2024.04.26
- Akkor és Most Jármű Expo néven rendeznek a hétvégén a régmúlt, illetve a jelen két- és négykerekű....
2024.04.26
Nico Hülkenberg, a Haas Forma-1-es csapatának német pilótája jövőre a Saubernél, majd annak....