Hilux
Az autó premierje 2025 novemberére várható. Bár a gyártó igyekezett titokban tartani a részleteket, nemrégiben kiszivárgott dokumentumokból kiderült néhány fontos információ a modell műszaki adottságairól és felszereltségéről.
Az új Hilux szakít a belépőszintű motorokkal, s egyszerűsíti a kínálatát. Kikerül a választékból a 2,7 literes benzines és a 2,4 literes dízel turbómotor. Helyüket egy hibrid rendszerű, 2,8 literes dízel turbómotor veszi át, amely 48 voltos elektromos támogatással, lítium-ion akkumulátorral érkezik. A mild hibrid rendszer összteljesítménye 201 lóerő, míg a maximális nyomaték 500 Nm.

A mild hibrid változatokhoz automata sebességváltó társul, míg a nem hibrid 2,8 literes dízelmotorhoz kézi váltó is elérhető lesz – opcionálisan automata váltóval is. A hajtáslánc tekintetében hátsókerék-meghajtás és összkerékhajtás is választható lesz. Az új Hiluxban az egyik legszembetűnőbb módosítás, hogy kivezetik az Extra-Cab karosszériaváltozatot. A belső tér modernebbé válik: a kiszivárgott információk szerint a pickup digitális műszerfalat és nagy méretű infotainment kijelzőt kap, ami jelentős előrelépést jelent a korábbi generációhoz képest.
Egyes híresztelések szerint a Toyota egy nagy teljesítményű sportváltozaton is dolgozik, amely a Ford Ranger Raptor kihívója lehet. Ezt modellt a 2,4 literes i-Force Max Hybrid rendszer fogja működtetni, amely a Tacomában 326 lóerőt és 630 Nm nyomatékot produkál.

A Toyota Hilux első generációja 1968-ban jelent meg Japánban, és azóta a modell nyolc generáción keresztül fejlődött, vagyis a globális autópiac ritka matuzsálemének mondható. A Hilux neve a „high” (magas) és „luxury” (luxus) szavak összevonásából ered, utalva a modell robusztus, mégis kényelmes karakterére, amely igen népszerűvé teszi világszertve.
A Hilux például Ausztráliában évek óta a legnagyobb darabszámban eladott jármű, Afrikában és Dél-Amerikában is legendásan megbízható terepjáróként tartják számon, de Európában is előszeretettel használják a mezőgazdaságban és az iparban.