Nissan

Jelentős vevőszolgálati reformot hajt végre a Nissan

2015.10.03.

A Nissan Ígéret Program keretein belül Európa-szerte egységessé válik a szervizszolgáltatás, illetve 2500 márkakereskedés teljes körű átalakításon esik át.

A Nissan Ígéret Program négy fő eleme a díjmentes csereautó-szolgáltatás, a dijmentes járműállapot-felmérés, a szervizszolgáltatásokra vonatkozó legjobb ár garancia, valamint az életre szóló Nissan Assistance közúti segélyszolgálat. Ez az első alkalom, hogy egy autógyártó egy egész régióra kiterjedő ügyfélígéretet tesz, jelezve a Nissan elkötelezettségét, hogy átláthatóbbá tegye az iparágat a vevőtámogatás, az árképzés, illetve a szervizszolgáltatások terén

A Nissan Ígéret Programja a következő városokban található Nissan szervízekben válik elérhetővé október 1. után: Győr, Mosonmagyaróvár, Sopron, Szombathely, Veszprém, Tatabánya, Zalaegerszeg, Baja, Kiskunhalas, Kecskemét, Szeged, Békéscsaba, Debrecen, Szolnok, Miskolc, Nyíregyháza, Szekszárd, Pécs, Székesfehérvár, Gödöllő, Budaörs és minden budapesti szervízben.

A Nissan Ígéret Programjának 2015-ös bevezetése a jelentősebb európai piacokon egybeesik a márkakereskedések vevői arculatának erőteljes átalakításával. Az átalakítási projekt oxfordi és moszkvai helyszíneken végzett próbáit követően Európa-szerte már 125 helyszínen lezajlott, 2016 márciusáig pedig további 450 márkakereskedésre terjed majd ki, hogy 2018-ra a Nissan teljes, 2 500 tagú márkakereskedés-hálózata megújuljon. Az átalakítás hatása már most is érezhető az érintett márkakereskedésekben, ahol a vásárlók közvetlenebb módon tapasztalhatják meg az innováció élményét; ez pedig a vevői elégedettség és az eladások növekedésében is mutatkozik. 

Ma egy átlagos autóvásárló a vételi döntés előtt mindössze egy alkalommal keres fel egy márkakereskedést a néhány évtizeddel ezelőtt átlagosnak számító öt látogatással szemben; így nyilvánvaló, hogy az autógyártók számára még soha nem volt ekkora jelentősége a bemutatóteremben szerzett benyomásoknak. Mindemellett az autógyártók nem hagyhatják figyelmen kívül az „e-kereskedelem" forradalmának a hagyományos értékesítési modellre gyakorolt hatását sem. Egyes piacokon emellett a Nissan olyan innovatív technológiákat is bevezetett, mint az „e-vision" videós diagnosztikai eszköz, ami a szervizszolgáltatásokban nagyobb átláthatóságot igénylő, időérzékeny vásárlókat célozza.

Guillaume Cartier, a Nissan Europe értékesítési és marketing alelnöke a következőket fűzte hozzá a hírhez: „A Nissan számára különösen izgalmas, hogy vezető szerepet tölthet be a hagyományos és internetes vásárlási élmény átformálásában, hogy továbbra is a vevő álljon minden tevékenységünk középpontjában. Az internet forradalmasította az autók kiválasztásának és megvételének módját, a piac teljes megnyitásával szorítva rá a gyártókat, hogy újraértékeljék vevőikhez fűződő viszonyukat. A Nissan vásárlói élményt érintő új kezdeményezései ismét a formatervet, az interaktivitást, a bizalmi kapcsolatot és a technológiát állítják a középpontba, hogy a valós és a virtuális térben is átformálják a vásárlás élményét."  

Cartier hozzátette: „A minőség és a bizalom meghatározó érték a Nissan mint márka számára, és hiszünk abban, hogy a minőségi követelmények függetlenek attól, hol vagyunk éppen. Kezdeményezéseink korai üzleti eredményei biztatóak, és továbbra is teljes mértékben elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy vásárlóink a legnagyobb mértékű nyitottságot és megbízhatóságot tapasztalják, ha a Nissant választják." 

A Nissan új kereskedői arculata a vásárlói élmény egy új szintjét nyújtja a bemutatótermekben, melyet a folyamatban lévő digitális alapú kereskedelmi rendszer mélyreható forradalmi átalakulása kísér, ami egyben az autóipar történetének egyik legnagyobb projektje.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.02.27
Könnyen koszolódnak, és úgy tűnik, elég könnyen rozsdásodnak is a Tesla Cybertruckok. ..
2024.02.26
Hétfőn az éjszakai órán két súlyos baleset is történt - jelenti a Katasztrófavédelem. ..
2024.02.26
Idén a kínai márkáké lesz a főszerep, de a Renault Csoport is jelen lesz a Daciával együtt. ..
2024.02.26
A 2024-es év autója a Renault Scénic. A modell 329 ponttal nyerte el az Év Autójaként is emlegetett....
2024.02.26
És rekord mennyiségű víz kellett az eloltásához.    ..
2024.02.26
Helyben előállított villamosenergia segíti a Magyar Suzuki energiaellátását: hétfőn hivatalosan is....
2024.02.26
Négykerekű, három személyt egymás mellett szállító, nagy teherbírású, mini terepjáró a Polaris....
2024.02.26
Ezúttal sem úszták meg a gyorshajtók. A Budapesti Rendőr-főkapitányság XVII. Kerületi....
2024.02.26
Michael Breme, az Audi Hungaria igazgatóságának új elnöke és Alfons Dintner, a vállalat leköszönő....
2024.02.26
„Innováció, hatékonyság, megújulás – képzésfejlesztési lehetőségek a felsőoktatásban” címmel....