Toyota

Kínába készül zöld autójával a Toyota

2017.04.23.

A Toyota 2017 októberében két nulla emissziójú, hidrogén üzemanyagcellás (FCV) Mirai modellt küld Kínába, ahol a járművek demonstrációs teszteket fognak végrehajtani. A tesztek kezdetével egy időben a Toyota hidrogéntöltő állomást létesít a TMEC-nél, a vállalat kínai kutatás-fejlesztési bázisán.

A Toyota részt vesz az „Üzemanyagcellás gépkocsik fejlesztésének és kínai piaci bevezetésének felgyorsítása” elnevezésű projektben, és három éven át, 2017-től 2020-ig demonstrációs teszteket fog végrehajtani a melléktermékként tiszta vizet kibocsátó Mirai üzemanyagcellás járművekkel. A Toyota a járművek kínai környezetben mutatott teljesítményét és a kínai hidrogén üzemanyag minőségét vizsgáló kutatásokat, valamint számos minőségi és tartóssági kiértékelést fog végezni.


A Toyota promóciós tevékenységeket is folytat, és megkísérli felmérni, mennyire fogékonyak a kínai fogyasztók a modellre. Ennek érdekében rendezvényeken állítja ki a Mirait, valamint olyan tevékenységekbe fog, amelyek elősegítik az üzemanyagcellás gépkocsik társadalmi elfogadottságát.

Jelenleg öt hidrogéntöltő állomás üzemel Kínában: ezek a pekingi, sanghaji és kantoni nagyvárosi központok közelében találhatók. A Toyota által a TMEC területén építendő hidrogéntöltő állomás az első ilyen létesítmény lesz Changshu városában. A projekten keresztül a kínai kormányzattal, valamint egyéb iparági üzleti vállalkozásokkal és szervezetekkel dolgozhat együtt a Toyota, felmérve a hidrogén alapú társadalom létrehozásának lehetőségét.


A Toyota Mirai a tökéletes ökoautó: zéró CO2-kibocsátása kivételes környezetvédelmi teljesítményt jelent; a tankolás időtartalmát és a hatótávolságot tekintve ugyanolyan praktikusan használható, mint bármely benzinmotoros jármű; ráadásul hamisítatlan vezetési élményt kínál.

2016 januárja és 2017 februárja között összesen mintegy 3000 darab Mirai szedánt adtak el Japánban, az Egyesült Államokban és Európában – ezekben a térségekben folyamatosan bővül a hidrogéntöltő infrastruktúra. A Toyota emellett folyamatosan demonstrációs teszteket végez olyan államokban, mint Ausztrália, az Egyesült Arab Emírségek vagy Kanada.


A Toyota évek óta fejleszti a legkülönfélébb környezetbarát típusokat: hybrid és plug-in hybrid járműveket, elektromos és hidrogén üzemanyagcellás gépkocsikat; mindegyiket olyan formában, hogy kiemelje az egyes rendszerek kedvező sajátosságait. Ezzel párhuzamosan a Toyota ezen környezetbarát járművek piaci térnyerését is aktívan igyekezett támogatni és népszerűsíteni.

A Toyota 2015 októberében megkezdte a Corolla Hybrid és Levin hybrid modellek kínai forgalmazását. Mindkét modellt helyben, Kínában gyártott hybrid hajtáslánccal szerelték fel. Március végével a Toyota összesen 90 000 darabot adott el ebből a két hybrid modellből, ami a Corolla és a Levin esetében egyaránt 15 százalékos részesedésnek felel meg. A Corolla és a Levin plug-in hybrid változatai a tervek szerint 2018-ban kerülnek forgalomba.


 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....