A kínai autópiacon hónapról hónapra tucatjával jelennek meg hazai gyártásból érkező ígéretes modellek. Nézzük a januárban bevezetett 11 legizgalmasabb kínai kocsit.
A világ legnagyobb autópiacán 16,3 százalékkal nőtt az új autók eladása éves szinten - közölte a kínai autóipari vállalatok szakmai képviselete, a CAAM (China Association of Automobile Manufacturers) pénteken.
Lehetőséget látva a jóval olcsóbb kínai Volkswagen modellekben, egy hivatalos kereskedés importba kezdett, ám a Volkswagen közbelépett.
Az orosz használtautó-piac egyik legmarkánsabb tendenciája 2023-ban, hogy azok, akik korábban lecsaptak a kínai új autókra, most tömegesen akarják eladni őket.
A kínai BYD multinacionális autógyártó azt tervezi, hogy üzemet épít Mexikóban, ami terveik szerint a következő lépcsőfokot jelenti majd a globális piaci dominancia érdekében.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
A kínai autók javításával kapcsolatos problémák arra kényszerítik az orosz autószervizeket, hogy nekiálljanak esztergályosokat és hegesztőket keresni.
Kína megelőzi Japánt, és 2023-ban először lett a világ legnagyobb járműexportáló országa. A japán autógyártók szövetsége, a Japan Automobile Manufacturers Association (Jama) által közzétett adatok szerint a Felkelő Nap Országa tavaly összesen 4,42 millió járművet exportált, míg Kína 4,91 milliót...
A kínai autógyártók fellendülése már a Holdról is látszik. És innen Magyarországról is, hisz itt vannak már. Az osztrák Industrie Magazin járműipari szaklap Ferdinand Dudenhöffer autóipari szakértővel boncolgatta a kínai autóipar előretörésének következményeit. Meg lehet menteni Európa...