Hyundai
Az egymilliós álomhatár átlépése egybeesett az új i20 Active (az i20 család harmadik tagja), valamint az új 1,0 literes T-GDI benzinmotor bevezetésével. Mindkét újdonság még vonzóbbá teszi a típust a B-szegmens vásárlói körében. A Hyundai Getz 2002-es színre lépése óta a Hyundai márka megfizethető, jó minőségű, gazdagon felszerelt kisautókkal bizonyította, hogy fontos szereplője az európai B-szegmensnek. A Getz modellt 2008-ban váltotta az i20, amely új irányt jelölt ki a gyár számára, mint Európában, kifejezetten európai vevők számára tervezett, fejlesztett és gyártott gépkocsi. Az i20 két generációja eddig több mint 500 ezer példányban talált gazdára Európában, és ezzel a Hyundai márka összesített eladásai a B-szegmensben meghaladták az egymillió darabot. A jelenlegi modell, amely ötajtós, Coupé és Active crossover kivitelben választható, 12 százalékos növekedést hozott a tavalyi évben, amikor 92 300 darab gépkocsi talált gazdára Európában. Az európai B-szegmensben évente több mint 2,7 millió autó talál gazdára, ezzel a teljes európai újautó-eladások 22 százalékát teszi ki. Változatlanul a városi kisautók kategóriája a legnagyobb szegmens az óvilágban, egyben a Hyundai európai sikereinek meghatározó oszlopa. |