Mercedes E-osztály
Fél évvel a négyajtós Mercedes E-osztály detroiti világpremierje után a kombi is bemutatkozott. A kocsi orra nem változott, a tető azonban jóval hosszabb lett, és alumínium tetősíneket is elhelyeztek benne. Sokkal kevésbé szögletes a hátsó rész, mint az elődnél, a dizájn a C-osztály kombijára emlékeztet.
A 670 literes csomagtartó 25 literrel kisebb, mint korábban, de az Audi A6 Avantra és a BMW 5-ös Touringra így is ráver 105, illetve 110 litert. A 40/20/40 arányban, elektromos kapcsolóval dönthető hátsó üléstámlákkal 1820 literes csomagtartó kapacitást lehet elérni, ami 130 literrel kevesebb, mint az előd esetében.
A hátsó kerékdobok közötti 1,1 méteres távolság elég arra, hogy akár egy szabványos európai raklap is elférjen a csomagtérben. Széria az elektromos csomagtérroló, amely automatikusan felemelkedik a csomagtartó nyitásakor, maga a fedél szintén automatikusan nyílik, ha kulccsal a zsebünkben a hátsó lökhárító alá lendítjük a lábunkat.
Felárért elektromosan kihajló vonóhorog és 4 kerékpárt hordozni képes hátsó tartó is rendelhető lesz.
Széria a légrugós, szintszabályzós hátsó futómű, amely 745 kilós terhelhetőséget és 2,1 tonnás vontatható tömeget tesz lehetővé az E-osztály számára. A héttagú motorpaletta 150-401 lóerőig széles kínálatot biztosít, a kilencfokozatú automatikus váltó széria. Az E-osztály T-Modelt nyár végétől lehet rendelni, a kiszállítások év végén kezdődnek.