Az autógyártó legkelendőbb modelljének következő generációs változata tele van ultradivatos high-tech funkciókkal, amiknek semmi köze a vezetéshez.
Alaposan átdolgozták a Mercedes-Benz „alaptípusát”, az E-osztályt. Az alapok nemigen változtak, annál inkább fejlődtek az intelligens funkciók. Ez az autó már szinte értelmes partnere gazdájának.
A szedán is igazodik a butább egyenarchoz. Hétféle plug-in hibrid kivitel érkezik, no és persze okosabb lett maga az autó.
Tökéletes kompromisszum-mentesség? Nem létezik. Még a dízel-hibrid E-osztály esetében sem. Viszont soha, egyetlen autó sem volt még ennyire közel hozzá.
Egy prémium autó csak a fényűzésről szól? Nem feltétlenül. Sokkal fontosabb a mögöttes tartalom, és ezt pont egy szövet üléses alap E-osztály mutatta meg nekem a legjobban.
A stuttgarti limuzinnak bemutatkozott az AMG változata, rögtön kétféle teljesítménnyel.
Mindkét új modell ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP tesztjén.
Az E-osztály All Terrain változata a Párizsi Autószalonon debütál.
Az új E-osztályú gépkocsik népszerűségének köszönhetően jelentősen emelkedtek júliusban a Daimler eladásai - az év első hét hónapjában 1,25 millió kocsit értékesítettek.
Az új T-Model csomagtartója kisebb, mint az elődjéé, de így is veri a konkurenciát.