Forma 1

A közösségi médiában a Forma-1 volt legtöbbet növekvő sportmárka

2018.01.09.

- A közösségi médiában a Forma-1 volt legtöbbet növekvő sportmárka tavaly. A Forma-1 amerikai tulajdonosa, a Liberty Media - korábbi ígéretét beváltva - rögtön az első évében nagy hangsúlyt fektetett a közösségi médiára, eltérően a korábbi tulajdonostól, Bernie Ecclestone-tól.

A Liberty Media adatai szerint ennek eredményeként 11,9 millió követőjük lett a Facebook, Twitter, Instagram és YouTube oldalaikon, ami 54,9 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest. Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma-1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban.



A húsz futamot - élőben vagy felvételről - körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

Forrás: m4sport.hu

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.17
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz....
2024.04.17
Eddigi legnagyobb projektjébe vágott bele az Autistic Art Alapítvány annak érdekében, hogy egy....
2024.04.17
És egyetemistákkal együtt tervezték.   ..
2024.04.17
Állványon elhelyezett és menet közbeni sebességmérő eszközzel is dolgoztak BRFK XVIII. Kerületi....
2024.04.17
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni. ..
2024.04.17
Éves összevetésben 7 százalékkal nőtt az autóipari termelés az első negyedévben - derül ki a....
2024.04.17
Új kiskereskedelmi koncepció hirdetett meg a Toyota, amelynek jegyében megújulnak és gyökeresen....
2024.04.17
- A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a régiós üzemanyagárak összehasonlíthatósága érdekében....
2024.04.17
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők....
2024.04.17
- Újabb pályázati kör nyílt meg kedden az Európai Unió ingyenes InterRail-bérleteket biztosító,....