Hyundai

A labdarúgásban erősített a Hyundai

2018.06.20.

A Hyundai lett az Atlético Madrid és a Chelsea labdarugó klub globális autóipari partnere egy új, többéves szerződésnek köszönhetően.

– A Hyundai többéves partnerségi megállapodást jelentett be Chelsea és az Atlético Madrid-dal, mely szerint a Hyundai lesz a klubok globális autóipari partnere. A következő futballszezontól kezdve a Hyundai logója látható lesz majd a Chelsea új kék mezének ujján minden Angliában játszott mérkőzésen, egészen 2022-ig, az Atletico Madrid esetében pedig Spanyolországban láthatjuk a Hyundai logót a mezek ujján 2021-ig.

Ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen megállapodást létesített a spanyol és a brit labdarúgó piacon. Az új társulások segítségével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennáló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyeken.

A partnerség alapján a Hyundai nemcsak a mezeken lesz majd látható, hanem a klubok számára nyújtott Hyundai autóflotta segítségével is, valamint a hazai meccsek napján, a pálya szélén futó LED-es reklámok, illetve különböző média- és digitális tartalmak révén.

Az együttműködés ideje alatt a Hyundai szorosan együttműködik majd a csapatokkal a különböző izgalmas kezdeményezések létrehozása és a klub szurkolóinak való értékes előnyök nyújtása érdekében, illetve a mobilitás megkönnyítése céljából, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a szurkolók számára.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyiltakozta a Chelase-vel való együttműködés kapcsán: A Hyundai már 20 éve biztosít világszerte dinamikát, szenvedélyt és izgalmat a szurkolók számára. Nagyon izgatottak vagyunk a Chelsea-vel kötött új partnerség megkezdése miatt, hiszen ez egy sikeres és nagyratörő klub, amely nagyon jól illik a Hyundai globális jelenlétéhez és kihívásokat kereső szellemiségéhez. Ahogyan mindig vásárlóinkat helyezzük az első helyre, úgy a szurkolókat is mindig tevékenységeink központjába helyeztük a labdarúgásban régóta fennálló jelenlétünk során. Ugyanezt a megközelítést biztosítjuk a Chelsea szurkolóknak is az új partnerség megkezdésével. Az Olympique Lyonnais-val meglévő együttműködésünk mellett ez egy páneurópai szponzoráció kezdő pontját jelenti, amely még több európai top klubot kíván majd bevonni ebbe a körbe.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top Partnere, és 18 éven keresztül kapcsolódott az UEFA-hoz is, egészen 2017-ig, és továbbra is jelentős mértékben vesz részt nemzeti válogatottak, illetve egyéni csapatok támogatásában számos országban, például a francia Olympique Lyonnai-t, illetve a következő szezontól a brit Chelsea FC-t támogatva.



 

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.07.04
Valaki még mindig csodálkozik, hogy a használt autóval foglalkozni kell vásárlás után. ..
2020.07.04
A német konszern pénteken bejelentette, hogy tárgyalásokat kezd a  franciaországi Hambachban....
2020.07.04
Nem volt túl sportszerű húzás Daniel Abttól, hogy csaláshoz folyamodott az online időszak alatt,....
2020.07.04
Valerij Arasenko Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.07.04
A Fiat a Virtual Casa 500 virtuális múzeum életre hívásával ünnepli az 500, azaz a "Cinquino" 63.....
2020.07.04
A Mercedes finn versenyzője szoros csatában nyerte a Forma-1-es idénynyitó Osztrák Nagydíj szombati....
2020.07.04
Tavalyhoz képest az idén akár 25 százalékkal kevesebb új autót adhatnak el a koronavírus-járvány....
2020.07.04
A címvédő és hatszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője futotta a....
2020.07.04
Interjúnk előző részében Borsodnádasd polgármesterével beszélgettünk azokról a fejlesztésekről,....
2020.07.04
Intercity vonattal ütközött egy személyautó péntek este a vasúti átjáróban, a vezetője a helyszínen....