Ferrari
Bár hivatalosan csak 2017-ben lehet majd megkapni, a Ferrari máris megmutatta az első képeket a LaFerrari nyitott változatáról. Tulajdonképpen a bemutató nem okozott nagy meglepetést, mert Gordon Ramsey a Top Gear adásában pár hete már kikotyogta, hogy már vett egy ilyen autót.
A zárt LaFerrarihoz képest a legnagyobb különbség természetesen a tető, ami a többi nyitott Ferrarival ellentétben nem elektromos mozgatású keménytető, hanem egy targatető, mivel a kocsiban nem lett volna hely a mozgató mechanizmusnak és magának a tetőnek sem, és így ráadásul súlyt is sikerült csökkenteni. A kivehető panel szénszálból és vászonból készül.
Jelentős módosításokat hajtottak végre a kocsi szénszálas karosszériáján, hogy a tető kivágása ne befolyásolja jelentősen a torziós merevséget. Az aerodinamikai módosításokkal elérték, hogy a légellenállás ne legyen rosszabb, mint a fix tetős változaténak.
A 6,3 literes V12-es szívómotorból és a villanymotorból álló hibrid hajtáslánchoz nem nyúltak, így megmaradt a 963 lóerős csúcsteljesítmény is. Várhatóan a menetteljesítmények is csak hajszálnyival lesznek rosszabbak, mint a normál LaFerrari esetében.
Hiába van valakinek elég pénze, hogy kifizesse a borsos vételárat, újonnan akkor sem tud venni az autóból, mivel már minden példány elfogyott a bemutató előtt. Mivel a Spiderből sokkal kevesebbet gyártanak, mint a kupéból, a vételár jóval magasabb lesz, mint a fix tetősért kért 370 millió forint. Egy brit bróker állítólag 3,5 millió fontot, azaz 1,3 milliárd forintot fizetett egy példányért.