Nürburgring
A pálya szélén dolgozó kémfotósok szerint először az autó hátuljából törtek elő a lángok, azután felrobbant a két akkumulátor, és már nem lehetett megakadályozni, hogy a tűz az egész autóra átterjedjen.
Az autó totálkáros lett, de szerencsére a tesztpilóta sérülések nélkül megúszta az esetet, mert időben ki tudott szállni a pálya növénykerti részénél.
Az új Honda NSX hibrid hajtású, a középre helyezett V6-os szívómotorját két villanymotor segíti a hajtásban, amelyek külün-külön hajtják az első kerekeket. Az első tengelyen így oldalanként eltérő nyomatékadagolással torque vectoring hatást érnek el (több nyomatékot juttatnak az ívkülső kerékre), ami nagymértékben segíti a kanyarodást.
Van egy harmadik villanymotor is a hajtásrandszerben, ezt a duplakuplungos váltóval egybeépítették, és a benzinmotorhoz hasonlóan a hátsó tengelyt hajtja. a kocsit 2015-től fogják gyártani az egyesült Államokban, az újonnan épült ohiói Honda Performance Manufacturing Centerben.