Magyar Borok Útja Rallye

Magyar Borok Útja Rallye 2. nap (percről-percre)

2015.08.29.

Az első nap fáradalmait (részben) kipihenve újult erővel vágott neki a jubileumi Magyar Borok Útja Rallye teljes mezőnye a második napnak. Augusztus 29-én szombaton a Tokaji és az Egri borvidék 6 pincészeténél tettek látogatást a versenyzők. Ma is percről-percre követjük az eseményeket.

22:00 Letesszük a lantot (billentyűzetet), nyugodjék... Ránk vár ma még a borárverés, tombolahúzás, a Midlife Crisis zenekar és DJ Radnai hajnalig tartó mulatsága. Előre sajnáljuk a sofőröket, akiknek holnap reggel, a 9 órai rajtnál meg kell fújniuk a szondát...

19:45 Alig egy óránk maradt, hogy átverekedjük magunkat az Eger és Galyatető közti szerpentineken. Tapasztalt sofőrünk megtette, amit megkövetelt a haza, így "koppra" beértünk a Hunguest Grandhotel Galya parkolójába a vacsora kezdetére.

18:30 Utolsó napi penzumként felkerestük az Ostorosborokat előállító Ostoros-Novaj Zrt. borászatát, ahol teljesítenünk kellett egy karikákat célbadobós feladatot, és megkóstoltunk jó néhányat a mintegy kéttucat féle Ostorosbor közül. Soltész Gergő, a cég elnök-igazgatója személyesen avatott be minket az Ostorosbor statégiájába.

18:00 Már a kapuból magával ragadó a látvány, mely a Gróf Buttler borászatnál fogadott minket. A nyári forróságban a sofőrök finom bodzaszörppel frissíthették fel magukat, mások pedig pincehideg egri borokat kóstolhattak. A kirakós feladat egyszerű(bb) volt azok számára, akik a gyerekekkel ezt otthon gyakrabban gyakorolják, így sikerült időre megoldani a feladatot az utánunk érkező Czippán Anett - Váczi Gergely versenyző párosnak.

16:45 Demeter Pincészet, Eger, no comment. Na jó, mégis: Csaba kiváló borai és hamisítatlan vendégszeretete sokáig maradásra bírt minket. Ügyességi feladatként a parafa dugók dobozba dobálása nem tudott kifogni rajtunk. És bár szerkesztőség személyes kedvence, az XY 2009 elfogyott, nem távoztunk üres kézzel.

15:30 Kövér gáz, indulás az Egri borvidékre. Ma még 3 borászat vár ránk.

14:30 Ebből ugyan kissé késői ebéd lett, de az nagyon finom volt, köszönhetően vendéglátóinknak, a Szent Tamás Szőlőbirtok és Pincészetnek. Ebéd után a fotófal előtt remek sztárfotók készültek!

13:45 Mádon először a Holdvölgy birtokot és pincerendszert látogattuk meg. Káprázatos volt.

12:45 Végre valahára megérkeztünk Bodrogkeresztúrra, a Füleky pincészethez. Jól esett egy korty a késői szüretből.

09:00 Elindultunk a 85-ös rajtszámú autóval. Ma is az "A" itiner szerint megyünk. Parádon már várt ránk az első feladat, utána pedig a végeláthatatlan szerpentinek.

08:00 Az első autó elrajtol a Hunguest Grandhotel Galya parkolójából. Sajtócsapatunk tagjai még csak az étterem felé tartanak egy kis regeneráló reggelire.

07:00 Ébresztő!

Az oldal fő támogatója

2024.04.26
Frontálisan karambolozott egy busz és egy személyautó Sopronnál, a 8518-as út 26-os....
2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....