Golf R

Már rendelhető a drift móddal érkező, 320 lóerős kombi Golf

2021.10.05.

Az új Golf R Variant a legerősebb és legdinamikusabb Golf Variant, amellyel a Volkswagen eddig megjelent a piacon. A 235 kW (320 LE) teljesítményű modell hű maradt elődei hagyományaihoz.

Lélegzetelállító agilitás teljeskörű mindennapos használhatóság mellett – ezt kínálja az új Golf R Variant. R-Performance kerekenkénti forgatónyomaték-szabályzással (Torque Vectoring) kiegészített 4MOTION összkerékhajtásával a sportkombi pontosan tudja, hogyan kell meggyőző menetteljesítményekkel szolgálni. Sportos belső és külső kialakításával a Golf R Variant megjelenésében is mércéül szolgálhat. A Golf R Variant a kompakt Golf R és a tágas Variant modellek tökéletes kombinációja, amelyben kiemelkedő sportosság és teljesítmény, illetve intenzív érzelmek találkoznak tágas beltérrel, magasfokú variálhatósággal és a legszínvonalasabb minőséggel.

Az extrafelszerelésként rendelhető R-Performance csomag részeként a nagyteljesítményű kombi két további menetprofilt is kínál. A „Special” üzemmódban a hajtásrendszer minden meghatározó paramétere a Nordschleife és más hasonlóan igényes versenypályák karakteréhez igazodik. A „Drift” menetprofil a közutakon kívüli menetdinamika új lehetőségeit tárja fel, jelentősen növelve a „driftelés” élvezetét és biztonságát.

A Golf R Variant hajtásáról az EA888 motorsorozat 2,0 literes, négyhengeres turbófeltöltésű tagja gondoskodik, amely negyedik generációjában 235 kW (320 LE) teljesítményt kínál, és álló helyzetből mindössze 4,9 másodperc alatti gyorsulást tesz lehetővé 100 kilométer/órás tempóra. A 250 kilométer/óra végsebesség az opcionális R-Performance csomaggal 270 kilométer/órára is emelhető.

Még R-specifikus sportfutóműve, illetve annak sportos hangolása következtében sem szorul háttérbe a Golf R Variant mindennapos használhatósága. A „Comfort” módusz például az alapkivitel négy üzemmódjának egyikeként – a motor, a sebességváltó, a lengéscsillapítók, a kormányzás és az R-Performance kerekenkénti forgatónyomaték-szabályzás (Torque Vectoring) paraméterein keresztül – a lehető legszínvonalasabb kényelemre összpontosít.

A dinamikus kombi tágas térkínálatával is meggyőzőnek bizonyul. A Golf R Variant a Golf ferdehátú változatához képest 58 milliméterrel hosszabb tengelytávja a belső térkínálat előnyére szolgál, különösen a hátul utazók élvezhetnek nagyobb méreteket. A csomagtartó térfogata a második üléssor lehajtásával és a tetőig pakolva akár 1642 literre is bővíthető. Extrafelszerelésként elektromosan kihajtható vonófej egészítheti ki a Golf R Variant – a mindennapok nagyteljesítményű kombijaként kínált - felszereltségét.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....
2024.04.19
A hétvégén a Róma mellett található Vallelunga versenypályán kezdődik a túraautósok....