2022.01.28.

Jelentős előrelépést ért el járműflottája szén-dioxid-mentesítése területén a Volkswagen a hosszú távon fenntartható, szoftverközpontú mobilitási konszernné válás felé vezető útján. 2021-ben Norvégiát és Izlandot is beleértve összesen 472 300 legalább részben elektromos hajtásrendszerű...

2022.01.20.

A Volkswagen autógyártó 2021-ben lényegesen több járművet tudott eladni az Egyesült Államokban, mint egy évvel korábban. Az eladások azonban a negyedik negyedévben zuhantak a chiphiány és az ellátási lánc egyéb problémái miatt – írja az automobilwoche.de.

 

2022.01.17.

„A Volkswagen tovább folytatja az e-mobilitásra való átállást a félvezetők piacán tapasztalható korlátozott kínálat ellenére is.” – nyilatkozta Ralf Brandstätter, a Volkswagen márka vezérigazgatója. 

2022.01.15.

Miután évek óta izgatjaa közvéleményt olyan elektromos járműkoncepciókkal, mint a Bulli és a Budd-e, a Volkswagen végre tényleg újjáéleszti a legendás mikrobusz formáját. Gyártása idén kezdődik, és csatlakozik a németek által kínált károsanyag-kibocsátásmentes modellek növekvő sorához. Bár sok...

2022.01.10.

A Passat szedán gyártása szűnt meg 2021 végén, de a kombi és a Passatra épülő, kupé jellegű kétféle Arteon még marad a kínálatban.

2021.12.30.

A TomTom geolokációs szakértő több évre szóló megállapodást írt alá a Volkswagen-csoporttal a navigációs megoldások közös fejlesztéséről. Ez a járműgyártók és -beszállítók közötti együttműködés új típusát is jelenti – írja az automobilwoche.de

 

2021.12.27.

A chipválság még sokáig nehezedik a Volkswagenre – és a helyzet még rosszabb lesz – mondta Daniela Cavallo a wolfsburgi konszern üzemi tanácsának elnöke.

 

2021.12.18.

2050-re mérleg szerint szén-dioxid-semlegessé kíván válni a Volkswagen, ezért szén-dioxid-kibocsátást csökkentő, átfogó „Way to Zero” programja messze túlmutat az autók elektromossá alakításán. A Volkswagen az első autógyártóként támogatja ipari méretekben is a megújuló forrásokból...

2021.12.10.

Herbert Diess, a Volkswagen vezérigazgató megtartja állását, de át kell adnia a felelősséget a fontos kínai piacért – írja az automobilwoche.de

 

2021.12.10.

A VW középtávon a profit növekedésére számít.  Ehhez a cégcsoport többek között a költségeket is csökkenteni szeretné – írja az automobilwoche.de

 

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.01.29
A német iparvállalatok teljes rendelési könyvekkel vágnak neki 2022-nek – igaz, nagy....
2022.01.28
Az autóipar mélyreható, gyors átalakulásának illusztrációja a Tevva áruterítő tehergépkocsi, hiszen....
2022.01.28
Miközben 2021-ben történelmi mélypontra estek vissza az európai újautó-eladások, a Toyota növelni....
2022.01.28
A negyvenes számok szerencsésnek számítanak a Ford F-sorozat számára, hiszen a típus már 45 éve....
2022.01.28
Nekihajtott gépkocsival egy rendőrségi autónak, elsodorta a mellette álló rendőrt, majd újabb....
2022.01.28
A következő autó egy "Hundai", egy "Volkswagon" vagy egy "Porche" legyen? Egy tanulmány azt....
2022.01.28
A nyíregyházi székhelyű MARSO Kft. megalakulása óta folyamatosan növekvő és nyereséges vállalat,....
2022.01.28
A „Brand Finance Global 500 2022” jelentésben a Mercedes-Benz Németország legértékesebb márkája.....
2022.01.28
Jelentős előrelépést ért el járműflottája szén-dioxid-mentesítése területén a Volkswagen a hosszú....
2022.01.28
Tavaly a Toyota több mint tízmillió autót adott el, ezzel egyértelműen megelőzve a VW-csoportot.....